Na virus: 0x00000D1 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Oke. Ik heb dus FarCry 2 en Halo 2 op mijn pc (XP Home Edition). Eerst had ik alleen Halo 2. Daarna kreeg ik het Win PC Defender virus en heb na een tijdje prutsen en klooien het meeste uitgebannen. Nu, als ik Halo 2 start, krijg ik (meestal) een blauw scherm met foutcode 0x00000D1. Soms ook niet. Heb wat op diverse forums (fora?) rondgekeken en volgens iemand lag het aan "sfc/ scanonce". Heb dat in Start>Uitvoeren ingetypt en kreeg de error dat ik de Windows CD er even in moest doen. Gedaan. Heeft 'ie wat geinstalleerd, en toen weer niets aan het handje. Halo 2 deed het weer. Maar toen begon hij (binnen een week) weer kuren te krijgen. Ik dacht dat het misschien aan het spel zelf lag, dus kreeg ik FarCry 2. Krijg te horen dat mijn videokaart moet worden geupdate. Kon niets vinden, daarom heb ik
NVIDIA GeForce gewoon nog eens geinstalleerd. Hielp niets. Daarom: Help mij!

Gaat het hier om een originele Halo 2/FarCry 2?
Er zijn nog al es wat cracks die virus-achtige dingen gaan doen en daardoor je hele spel verkloot wordt, het resultaat aldaar...

Dit is het eerste wat mij te binnen schiet, nog andere ideeën?

Misschien het spel opnieuw installeren, alleen loop je dan weer het risico dat er weer een virus gevonden wordt.

Het kwam eigenlijk volgens mij door het WinPC Defender virus, want eerst had ik nog geen last van slecht graphics. En hij deed al zo raar voor ik FarCry 2 heb eh... gekregen. En nadat ik de campaign van Halo 2 tot drie keer toe heb kunnen uitspelen. Maar toch bedankt.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan