Na welkomsscherm zwartbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook tijdens het normaal afsluiten kunnen er bestanden beschadigen.

Maar jij moet ook goed lezen:

ja dat was daarna, toen liep ie al niet lekker meer !!

Maar inderdaad die tweede keer, maar kom op je kan me niet wijs maken dat door uitdrukken je windows installatie helemaal naar de fillesteinen gaat !!

Laatst bewerkt:
ja dat was daarna, toen liep ie al niet lekker meer !!

Maar inderdaad die tweede keer, maar kom op je kan me niet wijs maken dat door uitdrukken je windows installatie helemaal naar de fillesteinen gaat !!

het lijkt mij ook niet dat van alleen uitdrukken dat hij het stuk gaat.. ?

het lijkt mij ook niet dat van alleen uitdrukken dat hij het stuk gaat.. ?

welnee, dat doe ik zovaak als ie vastloopt, of ik ben bezig met een virus verwijderen of me hardware zeikt weer eens.

Echt nog NOOIT problemen gehad na het uitdrukken.

Of het goed is, is een 2e, maar je windows ermee vernachelen heb ik nog nooit gehad en ookm nog nooit gehoord !!!

welnee, dat doe ik zovaak als ie vastloopt, of ik ben bezig met een virus verwijderen of me hardware zeikt weer eens.

Of het goed is, is een 2e, maar je windows ermee vernachelen heb ik nog nooit gehad en ookm nog nooit gehoord !!!

Goed lijkt het me ook niet,
hiervoor had ik Windows XP op deze laptop toen kon ik hem altijd uitdrukken.
Sinds vista krijg je altijd windows niet goed afgesloten, ook als ik mijn klep te vroeg dicht doe bij het afsluiten, ik moet dus altijd wachten voordat hij helemaal afgesloten is voordat ik de klep dicht kan doen.

@Mikeyboy93

Doe wat je zelf denkt dat het beste is, maar ik geef je 1 goede en welgemeende raad!

Om te voorkomen dat je al je data en programma's kwijt bent, is het verstandig om EERST een herstel-reparatie te proberen uit te voeren.
Lukt dat, dan ben je gered, lukt dat niet, kun je altijd nog opnieuw installeren.

En geloof mij en de vele deskundigen die hier gelukkig wel ook aanwezig zijn:
De oorzaak KAN wel degelijk een beschadigde windows installatie zijn, maar ja, je moet het zelf weten!

Laatst bewerkt:

Wat als er op dat moment geschreven wordt in een windows bestand? Jij drukt m uit, pats bestand corrupt.

Dat is mij ookal een paar keer overkomen (andere pc's weliswaar), gebeurt weldegelijk.

Zoals mrmusic al zegt, draai eerst vista installatie cd met reparatie uit, als dat niet lukt eventueel proberen de schijf te benaderen vanuit een andere pc (harde schijf uit je pc halen, op een andere pc aansluiten als 2e harde schijf en alle data eraf halen die je nodig hebt). Dan pas gaan herinstalleren

Wat als er op dat moment geschreven wordt in een windows bestand? Jij drukt m uit, pats bestand corrupt.

Dat is mij ookal een paar keer overkomen (andere pc's weliswaar), gebeurt weldegelijk.

Zoals mrmusic al zegt, draai eerst vista installatie cd met reparatie uit, als dat niet lukt eventueel proberen de schijf te benaderen vanuit een andere pc (harde schijf uit je pc halen, op een andere pc aansluiten als 2e harde schijf en alle data eraf halen die je nodig hebt). Dan pas gaan herinstalleren

:thumb::thumb:

Opgelost!

:thumb: Het is opgelost,
ik heb de cd-rom van windows vista erin gedaan, eerst heb ik geprobeert om het te herstellen maar dat lukte niet helemaal, ik bleef zwart scherm krijgen, misschien had ik eventjes moeten wachten maar ik heb vista opnieuw geinstalleert en nu doet hij het weer!
Mijn bestanden was ik wel kwijt (tenminste dat dacht ik) want mijn bestanden waren in een apart bestand opgeslagen.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan