Na windows 7 look werkt internet niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

turbojohn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Hallo,

Ik heb zojuist de thema's van windows 7 op mijn vista laptop geïnstalleerd en nu loopt IE en Firefox na een paar seconden uit. Ik kan niet internetten.
Hoe kan dit? Ik heb alleen shell.dll en i...dll in system32 veranderd, maar dit heeft alleen met de thema's van vista te maken naar ik begreep.
Dit alles heb ik uit de ComputerIdee blad. Maar op die forums staan alleen positieve berichten, niemand heeft er problemen mee gehad, waarom ik dan wel?
Ik heb sowieso een hekel aan microsoft, omdat die dus echt níet weten wat ordenen van bestanden is.
Maar weet iemand misschien waarom internet explorer cq firefox telkens uitvalt?

Bedankt alvast:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi !

Systeemherstel toepassen naar een datum voordat je de thema's installeerde.

Enne....niet experimenteren met een PC die je niet kunt missen !

Greetz,

Harry.

Ja, ik had ervoor al een backup gemaakt, dat scheelt. Maar vista is echt een flop.
Programma reageert niet: programma sluiten, fouten opsporen. Bij fouten opsporen doet vista geen ene fluit en bij programma sluiten ben je de website kwijt.
Als Microsoft écht zoveel geeft om zijn gebruikers, als dat ze zeggen, dan moeten ze het zo maken dat er een foutenrapport opgemaakt wordt en dat er binnen 24uur een oplossing in de mailbox ligt. Maar nee hoor, laat de gebruikers maar sukkelen.
Dit geval ligt het natuurlijk aan mezelf (alhoewel ik al heel lang van dit probleem last heb, al voordat ik windows 7 erop gezet had).
Ik hoop echt dat de nieuwe windows 7 stukken beter is als de huidige vista.

In ieder geval bedankt voor je hulp!:thumb: Ik ga ik afwachten wat de systeemherstel oplevert. Maar ik heb er niet al te hoge verwachtingen van.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan