Na windows 7 update niet meer mogelijk om 2 schermen te gebruiken?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb doormiddel van mijn vendor nummer ofzoiets uitgevonden dat het een AMD Radeon HD7570 is
 
Uninstall de drivers die je nu hebt.

http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows 7 - 64#amd-catalyst-packages

Deze link geeft de nieuwste driver voor jouw kaartserie. Als je deze installeert moet je ook weer meerdere beeldschermen kunnen gebruiken. Wel even instellen natuurlijk.

edit: Doe ook gelijk even de chipset link van Lange Pier. Dat kan nooit kwaad, en is best heel belangrijk voor de goede werking van Windows. Waarschijnlijk heb je al de chipset op systeem staan, maar je weet maar nooit.
 
Laatst bewerkt:
Windowstoest-> configuratiescherm-programs and features(Ik draai engels)-> ATI/AMD driver uninstallen. Of gewoon de nieuwe drivers installeren over de huidige.
.
 
Aanklikken in dat scherm, en bovenin uninstall indrukken. Als we het over hetzelfde scherm hebben.

Installeer maar gewoon de drivers.
 
Heel erg bedankt voor jullie hulp allemaal. Ik heb de beta driver van AMD geïnstalleerd en alles werkt nu weer :)
 
Gebruik Slim Drivers
die controleert je hardware en download en installeerd automatisch de laatste drivers
hoef je geen beta te draaien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan