na windows update pc zo traag en foutmeldingen bij opstartem

Status
Niet open voor verdere reacties.

LieveRoos

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2005
Na updates te hebben geïnstalleerd geeft de pc bij opstarten standaard twee foutmeldingen. t.w.:

- "WLANmon.exe - Entrypoint niet gevonden"
Kan entrypoint van procedure apsSearchInterface niet vinden in DLL-bestand wlanapi.dll

en vervolgens

- "WZCSLDR2.exe - Entrypoint niet gevonden"
Kan entrypoint van procedure apsInitialize niet vinden in DLL-bestand wlanapi.dll

Na beide "weggeklikt" te hebben kan ik vervolgens wel aan de slag maar is 'ie zóóóó supertraag.....ben al niet zo'n held met deze dingen, dus sta eigenlijk op 't punt de pc uit het raam te gooien....help!

Roos

Je zal de nieuwste drivers van je WLAN kaart moeten installeren. Zie ook hier.

dank je!! heb ook t eea opgeschoond en heb de oude software nu eerst verwijderd; ben nu op zoek naar productnr.; dat heb ik nodig wil ik van de site de nieuwste software/drivers installeren en, muts als ik ben, doosje heb ik niet meer, alleen handleiding nog, maar die geldt voor drie "uitvoeringen" van de betreffende draadloze netwerkkaart, weet dus nog niet welke software te downloaden...mmm...ff speuren dus nog....of weet je daar ook iets slimmers op?!
ben je iig erg dankbaar!
groet,
Roos

ben er nog steeds niet uit hoor; omdat ik er nog steeds niet achtergekomen ben wélk type ik nu heb('t kunnen er drie zijn), heb ik op de site (Conceptronic) alle drie de drivers gedownload, maar er verandert niets. Wat ik raar vind is dat bij het downloaden verschillende systeemvereisten staan, behalve degene die ik heb (XP). Is het een oplossing/mogelijk om "terug" te gaan naar SP2...aangezien de foutmelding en het giga-traag worden van de pc is ontstaan na het installeren van SP3. Of valt er nog iets anders te proberen voordat ik van deze pc ritueel afscheid ga nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan