Na windows updates geen internetmogelijkheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

martimen2

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2013
Beste allemaal,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen....

23-6 heb ik een aantal updates geïnstalleerd en sindsdien werkt mijn internet op de PC niet meer. Hij geeft aan bij mijn netwerkcentrum dat mijn ethernetkabel niet goed is aangesloten. Dit heb ik gecheckt en is niet het probleem. (Via laptop gedaan en dan werkt het gewoon wel.)
Toen heb ik systeemherstel geprobeerd, echter deze geeft alleen de data aan van de geïnstalleerde updates en geen van de 3 geeft mij de optie dat ik weer internet heb.
Toen heb ik geprobeerd de geïnstalleerde updates te verwijderen, dit is mij gelukt maar het probleem blijft. Ik krijg geen internet.

Hoe kan ik bij systeemherstel een andere datum maken of aangeven voor 23-6-2016 of hoe kan ik het probleem oplossen dat ik geen internet meer heb?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Probeer eerst eens de meeste simpele oplossingsmethode : rechtse klik op het verbindingsicoontje en dan de probleemoplosser starten. Lost dat niets op? Ga dan eens naar het configuratiescherm en vervolgens naar apparaatbeheer, wat zie je dan allemaal staan bij netwerkadapters?

Download de portable (of installer) versie van
51a75cb870d4d-icon1348083463.jpg
Windows Repair Free/Pro naar je bureaublad.
Klik op Reboot to Safe Mode

Start Windows Repair Free/Pro opnieuw.
Klik op het tabblad Repairs

Vink de volgende onderdelen aan:
03 - Reset Service Permissions
04 - Register System Files
05 - Repair WMI
06 - Repair Windows Firewall
08 - Repair MDAC/MS Jet
10 - Remove Policies Set By Infections
13 - Repair Network
14 - Remove Temp Files