Na X minuten zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leeuwenhart

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Ik heb nog geen jaar geleden een HP Pavilion dv7 laptop aangeschaft. Alles werkte naar behoren, maar sinds een paar weken treedt een probleem op.

Na een X-aantal minuten na het aanzetten van de laptop, fade het beeld opeens naar zwart (alsof de stroom er af gaat). Deze gaat ook niet vanzelf weer aan (in ieder geval niet binnen 5 minuten, langer heb ik niet durven wachten).

Het probleem lijkt eerder op te treden bij zwaardere applicaties (zoals gamen), dan bij minder zware (zoals office).

Zou het een hitte probleem kunnen zijn? Zo ja: wat valt hier aan te doen? Uitstoffen? Ik heb geen idee of ik een laptop zo maar open kan schroeven.

Uitsoffen die hap. Waar dat blaas-dingetje zit, moet je effe met een busje perslucht spuiten.

Zet heb eens voor proef wat hoger,bv op op 2 boeken,dat de doorstroming beter is.

Leg hem eens op zijn kop,en kijk waar de luikjes zitten. schroef die dan open.
Denk aan je garantie!!
Dan met ZIJN stofzuiger.

Leg hem eens op zijn kop,en kijk waar de luikjes zitten. schroef die dan open.
Denk aan je garantie!!
Dan met ZIJN stofzuiger.

De luikjes waar de ventilator achter zit, zijn niet apart open te schroeven, dan zou ik de hele onderkant van de laptop moeten losschroeven. Is dat aan te raden?

En wiens stofzuiger bedoel je daar mee als ik vragen mag? Vervalt de garantie als ik dat doe?

Bedankt voor de reacties zo ver.

als je de schroeven er zo uit kunt draaien,maakt het niet uit.
dan kun je de onderkant zo lichten.
Ik bedoelde de stofzuiger van lazovich.
Maar ik zou eerst even kijken.
Als je voorzichtig doet,is r niets aan de hand,met garantie.

Hoi!

Leuk hé! Ik heb een stofzuiger.
Ik vind dat je reactie nergens op slaat.
Als je van de buitenkant met stofzuiger gaat, is dat geen probleem! Dát zei ik!

Dus niet als je open schroeft, moet je stofzuiger erdoorheen walsen. Dat zeg ik niet.

@vraagsteller

Je zou hem van de onderkant open kunnen schroeven, voorzichtig, en dan stof weg kunnen halen. Bij de ventilator, geheugen,videokaart,moederbord.

Succes!

@lazovich.
niet boos worden.
zo bedoelde ik het niet,Exuus.

@warander
Neej joh, ik ben niet boos!
Ik maak gewoon een grapje!

@vraagsteller,
kijk ff naar mijn vorige post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug