Naam + adres sjabloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Beste lezers,

Ik herinner mij dat er een manier bestaat om een soort sjabloon te maken in Word, zodat bij het intikken van bv de eerste karakters van uw naam uw gans coordinaten bestand wordt getoond in de tekst, waardopor niet alle info dientb te worden ingegeven.
(Naam, adres, tel, email enz...........) tezamen met symbolen e.a.
Alleen ben ik vergeten hoe deze procedure wqas, kan iamand mij terug op het juiste spoor zetten ?

dank bij voorbaat,

Imker

Welke versie van Office heb je?

Bedoel je misschien het werken met bouwstenen?
Klik in het lint menu op Invoegen, vervolgens op Snelonderdelen en dan onder in dat schermpje op Bouwstenenbeheer.

Edmoor,

Eigenlijk bedoel ik dit niet.
Ik zoek een middel om bv het eerste karakter van mijn naam in te tikken waardoor automatisch mijn naam, adres,tel,email adres enz.............worden ingebracht in de WORD tektst.
Dit bespaart enorm veel tijd, waar ik nu bv deze tekst dien te kopieren /plakken vanuit ander document.

Mvg

Imker

Die bouwstenen werken ook ongeveer zo.
Maak zo'n bouwsteen en geef deze een naam.
Wanneer je dan in je document de naam van die bouwsteen intikt en dan op F3 drukt wordt de tekst van die bouwsteen ingevoegd in je tekst op de plek waar je de naam van die bouwsteen hebt ingetikt.

Bedankt hoor...............werktiets anders dan vorige versies van Word........opgelost !

Mvg

Imker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan