naam controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

manhal10

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2002
Beste mensen,
Ik heb mijn “naam controleren” pictogram kwijt geraakt, ik kan hem nergens vinden, niet bij beeld>werkbalken en ook niet bij opties…
Ik heb outlook 98.

Alvast bedankt….
Manhal10

Helaas heb ik geen Outllook98, maar kan mij ook uit 97 zo'n pictogram niet herinneren. Outlook2000 controleert namen automatisch: een ingevoerde naam op de 'aan' verzendbalk wordt altijd vergeleken met de namen in het adresboek. En indien de naam bestaat wordt aangegeven dat dat zo is, of dat er meerdere personen in het adresboek aan voldoen.

In een oude Outlook Expres was het wel zo dat je de optie 'namen controleren' kon aanvinken, maar dan kon je gelijk nooit meer mailen aan iemand die niet in het adresboek stond en dus heb ik indertijd die optie uitgezet.

Misschien iemand anders die wel Outlook98 heeft?

Hoi,

In Outlook 97 heb je niet de mogelijkheid om de werkbalken aan te passen, en dus ook niet het verwijderen of toevoegen van 'knoppen'.
Het pictogram 'naam controleren' komt bij mij in Outlook 98 niet voor. Waar ben je die dan tegengekomen?
Wel kan het het automatische controleren van namen in je adresboek in- of uitschakelen onder het menu Extra > Opties; tabblad verzenden.

Teun

Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en toe krijg ik het icoontje weer terug.

Toch bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan