naam komt terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolletje40

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2004
Berichten
103
Hallo,mijn schoonzus heeft sinds een paar dagen een zekere folkertvangent@.com op msn die steeds terug komt ondanks dat we die naam al een paar keer uit de contactpersoonlijst hebben gegooid.

Hij staat niet in haar lijstje bij online/ofline maar wel in haar contactpersonen.En elke keer als ze op msn is is hij er ook.

Is er geen enkele mogeijkheid deze persoon ECHT te verwijderen?Of ergens een klacht indienen tegenover die persoon?

Bedankt voor de moeite
Groetjes Wim
 
Eerst blokkeren en daarna pas verwijderen? Klagen heeft geen nut, daarvoor is MSN te log/groot.
 
hoi tiborv

blokkeren en verwijderen hebben we al gedaan,maar als ze haar msn weer opstart dan is ie de volgende dag er weer.
 
Hoi
En als je het in de lijst blokkeren laat staan en niet verwijderd?
 
Als je op de naam gaat staan,met rechter muisknop openen staat er ook defenitief blokkeren dat aanvinken en dan Delete
 
wat een raar emailadres:confused: is dit geen virus? kzal die es ff toevoegen op een emailadres dat ik tog nooit gebruik...

...bij mij zit hij niet online:p hoe ben je trouwens aan die gast zijn email gekomen:confused:
 
hoi skelle

Hij staat niet in haar lijstje met namen,dus ze kan niets doen daar
wel staat de naam bij haar contactpersonen,en daar hebben we hem gisteravond verwijderd.En wat denk je?????hij komt net weer vrolijk haar msn binnen op haar msn
 
hallo allemaal.

het lijkt opgelost.zo plots als hij gekomen is zo plots is hij er niet meer,dus wel laten het maar rusten verder.

iedereen bedankt voor de tips

Groetjes wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan