Rudi Rombouts
Verenigingslid
- Lid geworden
- 31 jan 2002
In een excel werkmap maak ik een planning voor het werk per week, ik heb een 6 werkbladen in deze werkmap ("week1"; "week2"; "week3";.....) + nog een aantal werkblad waaruit ik gegevens haal.
Als "week1" voorbij is dan hernoem ik dit naar "week 7", "week2" voorbij dan wordt dit "week 8" enz. Waarschijnlijk niet de juist werkwijze maar het werk, alleen moet ik wel in de makro's die naar het werkblad "week1" dat vervangen is door "week7" aanpassen en ook de formules die naar "week1" gaan zien ook aanpassen ( geen probleem) , alleen hebben mijn collega's hier problemen mee .
Kan iemand hier een voorstel doen hoe ik dit kan doen via een makro?
Kan ik via een inputbox (via een drukknop) vragen welk werkblad er moet worden veranderd en in welke naam?
En hoe moet ik verder met de rest
Moeilijk he
Rudi
Als "week1" voorbij is dan hernoem ik dit naar "week 7", "week2" voorbij dan wordt dit "week 8" enz. Waarschijnlijk niet de juist werkwijze maar het werk, alleen moet ik wel in de makro's die naar het werkblad "week1" dat vervangen is door "week7" aanpassen en ook de formules die naar "week1" gaan zien ook aanpassen ( geen probleem) , alleen hebben mijn collega's hier problemen mee .
Kan iemand hier een voorstel doen hoe ik dit kan doen via een makro?
Kan ik via een inputbox (via een drukknop) vragen welk werkblad er moet worden veranderd en in welke naam?
En hoe moet ik verder met de rest
Moeilijk he
Rudi