naam tekstbox wijzigd bij opnieuw openen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

covux

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2016
Hey,

Ben nog steeds bezig met het formulier dat ik in Excel met ActiveX-bestuurselementen maak.

Ik ben nu de puntjes op de 'i' aan het zetten en loop tegen een nieuw probleem aan.

Ik heb nog 3 nieuwe tekstboxen toegevoegd aan het formulier.
Nu doet zich het probleem voor dat de namen van deze tekstboxen telkens textbox 1,2 en 3 worden bij het opnieuw openen van het bestand.
Ik veranders elke keer de naam die ze moeten hebben, sla het bestand op en ga weer verder werken. zolang dat bestand geopend blijft dan blijven ze hun nieuwe naam houden.

Sluit ik het bestand echt af en open ik het opnieuw dat krijgen ze weer de standaard naam 'Tekstbox x'
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
De overige tekstboxen hebben dit probleem niet.

Dan heb je vast ergens een code gebruikt bij het openen van het formulier die dat doet, want dat is geen normale actie. Zonder bestandje blijft het echter gokken, dus maak het jezelf makkelijk, en doe er een bestandje bij :).

Gaat hier gewoon goed. Sluit je het geven van een naam wel af met een druk op de Enter toets?

Had ik ook niet verwacht, maar niet geschoten is altijd mis.
En waar heb je dat gedaan? In het eigenschappenvenster of in het naamvak van Excel?

Laatst bewerkt:
En heb je het ook al eens via het naamvak gedaan?

Zet je werkblad in Ontwerpmodus, selecteer je textbox en kijk dan linksboven in het naamvak van Excel welke naam daar staat. Daar kan je de naam wijzigen waarbij afsluiten met de Enter toets belangrijk is.
Dat geldt voor alle objecten.

Werkt hier allemaal prima. Dan heb ik zo ook geen idee wat er aan de hand kan zijn.

Werkt hier allemaal prima. Dan heb ik zo ook geen idee wat er aan de hand kan zijn.

Dan ga ik even kijken hoe het op een andere PC gaat.
Vind het ook zo raar dat het alleen om de dingen gaat die ik recent heb toegevoegd.

Bedankt voor je tijd en moeite iig. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan