Naam user account wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
894
Heb onlangs een 2e hands laptop overgenomen van mijn werkgever. deze hadden een account ingesteld met als naam user en een bepaald ww.

Heb deze gewijzigd via gebruikeraccounts en een andere naam gegeven en een ander ww.

Maar (helaas) is de map¨in documents + settings niet aangepast.

Ook als ik de pc uit sandby haal moet ik ww invullen maar standaard staat daar nog steeds de oude gebruikersnaam raar genoeg wel met het nieuwe ww.

Hoe kan ik de map " user " wijzigen in de door mij genoemde account zodat bij aanloggen e.d. ook de nieuwe naam komt te staan ?
 
Een nieuwe installatie wil je niet doen?
 
Een nieuwe installatie wil je niet doen?

Nee, niet echt.

Nog een puntje waar ik aandacht. Had een account bijgemaakt no problem alleen Outlook wilde daar niet werken (2003 versie) Kan dat hier ook mee te maken hebben ?
 
Toen je de naam en het wachtwoord wijzigde was je toen wel ingelogd als administrator. Dus niet als beheerder van de computer.
Hier kun je inkomen door de volgende toetscombinatie in te drukken.
ctrl-alt-del -del dus twee keer de del toets indrukken terwijl je ctrl en alt al ingedrukt heb.
Dan als naam administrator even geen wachtwoord invullen en op ok klikken.
Als er wel om een wachtwoord gevraagd wordt dan moet je dat even aan je werkgever vragen.
Als je nu als administrator ingelogd bent wijzig dan de naam en het wachtwoord. Maak dan ook een nieuw account aan voor je outlook 2003.
 
OK dat zal ik eens gaan poberen (maar niet nu)
Overigens de toestcombinatie heeft mijn interesse
Wait alleen dat je in veilige modus bij Administrator kon komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan