Naam van een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Hallo,

Ik heb een tijd geleden een preview gezien van een spel maar kan helaas niet meer op de naam komen.
Het zag er allemaal mooi uit. Het leek een beetje op Metro (misschien is het dat ook wel)

In de preview die ik zag moest een man zich ergens ondergrond uit zien te redden/klimmen etc. Hij deed dat met een kind op zijn rug, dat weet ik nog wel. Je hoort dan ook die twee tegen elkaar praten.

Ik vond de game destijds al mooi maar had nog geen goede pc.

Iemand een idee welke game ik bedoel ?

Ik denk dit jaar. Het zag er grafisch allemaal goed uit.
Ik heb net al stukjes van Metro zitten kijken en sommige dingen lijken wel, maar ik weet het niet zeker.
Ik ken alleen de scene uit de review daar en dat was een stuk dat hij een kind op zijn rug had en van verschillende punten moest klimmen en springen.

Het is weinig, ik geef het toe :) Maar toen ik keek, had ik maar een simpele P4 HT met 4 GB ram en een videokaart van 50 euro. :-)

:) Ik dacht op Brink dan Dead Space 3 en The Walking Dead oftewel toch iets van Bioshock ( denk 80 % Bioshock ! ) ... maar je zal natuurlijk ietsjes meer moeten over vertellen, zodat makkelijker in mijn game doos kan kijken :confused:;)

Laatst bewerkt:
Ik weet helaas niet veel meer. Het was een kort filmpje in een review. De omgeving leek op Metro, waarbij alles verwoest was. Volgens mij begint de game met een gezin (korte flashback in filmpje) waarin zijn vrouw dood is en hij met zijn kind op zijn rug moet overleven. Ook qua omgeving lijkt het op Metro 2033 (tenminste ik zag vanmiddag iets bekends op internet).
Maar in de betreffende review zie je dus alleen dat stuk dat hij met zijn kind op zijn rug moet klimmen en op een bepaald moment zegt dat ze haar ogen moet dichtdoen en dan springt hij op een lager liggende trein of iets. Je hoort tijdens het stuk wat ik zag ook alleen de communicatie tussen die twee.
helaas heb ik niet meer info. :o

Edit: Ik heb nog verder gekeken en het is inderdaad metro 2033. Ik vond dit bij de walkthrough :

Walkthrough: This mission will begin with a cut-scene showing the main character talking to a young boy named Sasha #1. Notice that your new ally has climbed on your back and this will mean two things – you won’t be allowed to run and all of your moves will occur with a small delay. Take your time to familiarize yourself with these restrictions and then check the body of Sasha’s uncle #2 to collect standard

Maar iedereen bedankt voor het meehelpen.
:thumb:

ps voor de geinteresseerde ik vond nu het betreffende stuk ook op Youtube :)

http://www.youtube.com/watch?v=I4uc59E7bVc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan