• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Naam van knop in userform bij aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuul689

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2019
Goedendag allen,

Ik heb in userform een mainmenu aangemaakt, waar alle gegevens op komen te staan. Hier heb ik een knop met "new". Als ik deze aanklik opent een nieuwe userform met 3 knoppen. Ik wil een bepaalde auto selecteren. Na verschillende userforms met een aantal keuzes kom ik bij de laatste aan. Hier heb ik een userform met 2 knoppen. Op de ene staat "bakwagen" en de andere "combi". Als ik op 1 van deze 2 knoppen klik zou er in een textbox op het mainmenu het volgende moeten staan bijv. "Kraanwagen 63tm bakwagen".

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt

Doe er eens een bestandje bij, want zoals je het nu vertelt is het een heel warrig verhaal.

Beste Octafish,

Bedankt voor de reactie. Toen ik het bericht verstuurd had, dacht ik dat ik die vraag kon verwachten.
Voor mij is dit de eerste keer op dit forum dus ik hoop dat het goed gaat.
Ik heb het complete bestandje gestuurd.

Mainmenu => New (linksboven) => Userform1 opent en hier kan ik datum en tijd invullen met enter opent het volgende form.
Klik op kraanwagen => klik op 63tm => dan heb je een keuze tussen bakwagen en combi. Als je dan op "Bakwagen" klikt opent er weer een nieuw form. Maar als ik op "Bakwagen" klik zou er in het "mainmenu" form in de textbox achter "soort auto" automatisch "kraanwagen 63tm bakwagen" ingevuld moeten worden.

Bijlagen

Zo?
Code:
[FONT=Verdana,Arial,Tahoma,Calibri,Geneva,sans-serif]Private Sub CommandButton1_Click()
Mainmenu.TextBox2.Value = "kraanwagen 63tm bakwagen"
Unload Me
UserForm10.Show[/FONT]
[FONT=Verdana,Arial,Tahoma,Calibri,Geneva,sans-serif]End Sub
[/FONT]

Jack Nouws,

Top bedankt. Zo simpel maar ik kwam er niet op.

Mvg
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan