Naam van modem-kabel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Hello folks,

Mn ma heeft problemen met dr laptoptje en ik zou dat wel even fiksen. Nu is het probleem dat er geen beltoon is als je probeert in te bellen. De modem lijkt te werken dus ik vermoed dat het probleem in het kabeltje zit. Maar hoe noem je zo'n kabeltje en wat kost zo'n kabeltje met aan de ene kant dus zo'n platte stekker die in de PCMCIA kaart gaat(modem) en aan de andere kant een rj11 stekker. Zijn ze los te krijgen.

Of heeft iemand een ander id waar het aan kan liggen?

bvd

Laatst bewerkt:
Die zal gewoon een PCMIA-modemkabel heten. Informeer in een goede computerwinkel of ze los te koop zijn. Ik heb er anders nog een rondzwerven (dacht ik).

Groetjes,
Bennie

Vaak zijn het dezelfde kabels die tegenwoordig ook aan een analoge (normale dus) telefoon zitten. kijk daar eens naar en probeer het eventueel daar eens mee.

Dank heren voor de reactie, ik hoop dat er een echt naampje voor was. Heb bij alternate er wel 2 gevonden 24 en 29euro geloof ik. erg duur dioe takke dingen.

maar ik ga morgen wel even naar de winkel........

Geplaatst door Bennie
Die zal gewoon een PCMIA-modemkabel heten. Informeer in een goede computerwinkel of ze los te koop zijn. Ik heb er anders nog een rondzwerven (dacht ik).

Groetjes,
Bennie

Ik ben rond wezen vragen maar helaas niet los te krijgen die dingen. erg vaag hoor moet je een nieuwe modem kopen terwijl dat ding nog goed is.......

Jouw aanbod wilde ik opzich wel op in gaan. Maar hoe had je dat in gedachten?

Ik zie dat je woonplaats Utrecht is. Morgen moet ik daar naartoe. Misschien kunnen we iets afspreken? Neem het PCMIA-modemkaartje mee. Ga je met €10,- akkoord?

Groetjes,
Bennie

Ships, ik had geen bericht gekregen dat er een nieuw berichtje was.

Je zegt neem hem ff mee. Misschien kunnen we hem meteen even testen of het daar aan ligt?
De modem reageerd namelijk wel.(ook zonder de kabel)

Ja ik ga met 10Euro accoord.....

Wanneer ben je weer in utrecht?

Laatst bewerkt:
Op dit moment heb ik nog niet echt een vaste datum, maar het zal zeer spoedig zijn. A.s. zaterdag ga ik naar het oosten des lands. Wellicht dat ik op de terugweg een tussenstop kan maken. Dat zou dan ergens eind van de middag, mogelijk begin van de avond worden. Zou dat eventueel schikken?

Het zou inderdaad mooi zijn als we het uit zouden kunnen testen, anders zit je misschien straks met een kabeltje waar je niets aan hebt (of, omdat het aan heel iets anders ligt).

Kun je me per PB je (mobiele) telefoonnummer doorgeven?

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan