naam verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hsnoeren

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo,

Weet iemand hoe ik met outlook een bericht kan versturen naar meerdere personen tegelijk zonder dat ze elkaars naam of e-mail adres kunnen zien?
Ik heb al een gebruikersgroep aangemaakt maar als ik dan verzend komen boven in het verzonden bericht alle namen achter elkaar te staan, ik zou dit graag verbergen!!
tnx.

In het adresbalkje BCC zetten.

Leuke link (tip) Bennie :thumb: !!
Dat met BCC wist ik al maar deze is nog beter :D :D

Groetjes
Falco

Misschien snap ik het niet helemaal; maar wat is nu het verschil tussen beide manieren behalve dat die 2e nogal omslachtig is?

De verschillen zijn slechts minimaal. Maar met "Recipients Undisclosed" laat je de ontvanger impliciet weten dat het bericht via een BCC is verstuurd aan meerdere ontvangers. Daar komt bij dat niet elk e-mailprogramma accepteert dat het "To-Field" leeg is.

Groetjes,
Bennie

Duidelijk.

Dank je, Bennie:thumb:

Omdat mijn kennissen een onbekende ontvanger, laat staan een 'geheime' ontvanger (undisclosed recipient) niet vertrouwen stuur ik dergelijke mails altijd aan mij zelf (aan: Ron) en bcc aan de groep.

Dan weten de ontvangers dat het vertrouwde mail is, hetgeen met zelfs de vertaalde nick (geadresseerden geheim) niet het geval is.

Maar het is maar waar je voor kiest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan