Naam vergeten van programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Ik had eerst een programma gevonden waarmee je Alle info van mensen over de Hele Wereld kon vinden, nu weet ik de naam van dat programma niet meer, volgens mij zijn er maar weinig programma's met deze functie dus weet iemand misschien nog de naam van dat programma?? (als hij het bijv. zelf heeft).

Het was trouwens geen gratis programma dus ik zoek niet naar shareware.

Of weet iemand misschien nog een soortgelijk programma?

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met 'alle info'? Het lijkt mij dat je niet veel verder dan telefoonnummer en adres zult komen:D.

Nouw ja, oke, dat is wel zo, maar als reclame stond er bij dat programma dat je eventueel zelfs het strafblad zou kunnen vinden, dit geloof ik zelf dus echt niet maar misschien zou het mensen die mij kunnen helpen met dit makkelijker maken.

lol en dat geloof je ?

je zal echt nooit een strafblad te zien krijgen.
want het val onder de prive wetgeving.
en sofi nummers en dat soort dingen kan je ook, vergeten.
verder kan je alleen misschien een naam of telefoon,
nummer krijgen maar dan heb je het echt gehad.

good luck

bij de kamer van koophandel kan je nog wat zakelijke gegevens krijgen en bij BKR wat financiële... maar dan heb je het geloof ik ook gehad.

Ik ken niet echt zo'n programma, maar ik ken wel iets anders.

Je kunt dan het IP-adres intoetsen en dan krijg je de straat en land te zien waar die PC staat. Programma is VisualRoute.

P.S. Stinuz.... Ik zit bij jou op school:cool:

Geplaatst door AMDAthlonXP
Ik ken niet echt zo'n programma, maar ik ken wel iets anders.

Je kunt dan het IP-adres intoetsen en dan krijg je de straat en land te zien waar die PC staat. Programma is VisualRoute.

P.S. Stinuz.... Ik zit bij jou op school:cool:

Dat klopt niet helemaal. Je kunt wel zien welke provider de persoon heeft en dus de plaats van de provider.

Geplaatst door megabit

Dat klopt niet helemaal. Je kunt wel zien welke provider de persoon heeft en dus de plaats van de provider.

Als ik mijn IP intip dan krijg ik toch wel mijn adres te zien hoor:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan