Naam website

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet er een naam bij horen dan?

als ik hem traceer kom ik op een @home gebruiker DNS uit....

Resolved to: Name - cc359133-a.assen1.dr.home.nl

dus lijkt mij dat het iemands thuis pc is in de omgeving Assen :p

Devilish zei:
Resolved to: Name - cc359133-a.assen1.dr.home.nl
Juist. :confused:
En waarom wil Windows Media Player Logagent daar dan ineens contact mee maken?

attachment.php

Ik heb Windows Media Player vijf maanden geleden geïnstalleerd en sinds kort duikt dit venster ineens op.

Guus.

Laatst bewerkt:
huijb zei:
Ik kom bij het NOB Nederlands Omroep Bedrijf uit
Dat kan wel kloppen. :)
Ik krijg deze melding nl. alleen als ik WMP afsluit na het beluisteren van Radio 1, 2, 3, of 4.
Blijkbaar wil WMP dus iets rapporteren aan de server waar die uitzendingen vandaan komen.
Maar zolang ik niet weet wat dat is krijgt ie daar geen toestemming voor. :evil:

Guus.

Ik vind er hier wat over: Ene Bob.

This topic intrigued me, I found this solution on the Tech Guy Forum, for what it's worth here is AZSR's solution:

Media player 9, dont do it, you dont need or want this software. This program integrates itself with windows XP, it becomes a system componet and officialy can not be removed. According to microsoft, it will cause windows to not run correctly with out it once installed.. Media player 7.1 will do everything you need,Ok, this thing is the biggest spyware on the planet, you better have a legal version of windows to run this, it is constantly trying to access the internet, luckily zone alarm lets me know and I just say no. It will report to microsoft anything and everything on your system, here is the fix,, :

Ik heb trouwens ooit gelezen dat je het volgende beter kan uitvinken: open je WMP (ik heb versie 8), mep op Extra/Opties en aldaar uitvinken "Automatisch licenties ophalen." Heb ik ook zo staan, heb dan die melding van jou nooit gehad, heb ook ZA.

Laatst bewerkt:
Oei, beetje late reactie. :o
Over Bob: ik heb geen XP, maar good ol' 98SE. ;)
Nou maakt dat ook weer niet zoveel uit, want ik kan WMP9 ook DAAR niet uit verwijderen. :D
Maar dat geeft allemaal niks, want ik wil hem ook helemaal niet verwijderen.
Wat er nu gebeurt lijkt me niets met spyware te maken hebben, maar ook dat maakt niet uit, want WMP krijgt gewoon geen toestemming om die gegevens te verzenden. :)
Ik heb het NOB een mailtje gestuurd met de vraag wat dit is.
Automatisch licenties ophalen stond al uit, maar toch bedankt voor de tip. :)

Guus

Ben ook wel benieuwd wat ze te melden hebben op jouw mailtje, 'k las nog dit op webwereld.nl, vond het wel grappig dat even te melden. :)

Bewaarplicht, ik zette net Radio1 uit, ik was via Internet aan het luisteren. Trouw vraagt dan een programmaatje logagent.exe aan Zonealarm of het het Internet op mag. Meestal zeg ik nee, maar ik dacht, toch eens doen, eens kijken wat ie doet, en ik ehb toch niks te verbergen, huh?. Met Etherreal gescand. Logagent.ee blijkt een hulpprogrammaatje van de Meida Player te zijn. En wat meldt dat programaatje aan nstld.verisign-grs.com het volgende: Hoe laat ik de mediaplayer heb aangezet waar ik naar heb geluisterd nog wat ID's en via welke browser de mediaplayer was gestart Goed dat ik ZoneAlarm heb naast de WindowsXP Firewall, want die laat dit soort logging gewoon door in stilte Bewaarplicht, ik zette net Radio1 uit, ik was via Internet aan het luisteren. Trouw vraagt dan een programmaatje logagent.exe aan Zonealarm of het het Internet op mag. Meestal zeg ik nee, maar ik dacht, toch eens doen, eens kijken wat ie doet, en ik ehb toch niks te verbergen, huh?. Met Etherreal gescand.
Logagent.ee blijkt een hulpprogrammaatje van de Meida Player te zijn.

En wat meldt dat programaatje aan nstld.verisign-grs.com het volgende:
Hoe laat ik de mediaplayer heb aangezet
waar ik naar heb geluisterd
nog wat ID's
en via welke browser de mediaplayer was gestart

Goed dat ik ZoneAlarm heb naast de WindowsXP Firewall, want die laat dit soort logging gewoon door in stilte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan