naam zoeken van eigenaar telefoonnummer op smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

u790105

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2017
zoek hoe je gratis telefoonnummer kan traceren van iemand
krijg regelmatig op mijn smartphone dezelfde verdachte telefoonnummer
ik woon in Belgie
abonnee bij telenet

Aangifte doen of loslaten.

Meer niet.

telenet : Dien je klacht in bij de politie, en heb je vragen over het onderzoek? Stel ze aan hen. Telenet mag zelf geen informatie vrijgeven.
Kastje/muur verhaal. Alsof de politie zit te wachten op zulk werk. Vraag gewoon aan telenet een ander telefoonnummer. Mogelijk vragen ze hier een klein bedrag voor maar dan ben je van de telefoontjes af.

Dat ben ik met je eens. Die doen er dus niks aan. Komt bij de onbegrijpelijke stukken terecht. :P:D:D

Kun je het nr niet blokkeren op je mobiel? Voor Android weet ik het niet.
Als iemand voor mijn Iphone niet in de contactlijst staat, kun deze niet rechtstreeks met me bellen, naar het putje vd voice mail. Zodra er iets in Whatsapp binnen zou komen kan ik hem ook direct in WA blokkeren.
Daarmee houd ik ook reclame bedrijven van me af naar wie mijn nr toch gelekt is.
Dus heb hier zelden overlast.
Probeer het eerst zo, blokkeren en zo, voordat je een ander nummer koopt.
Als het echt niet anders kan, dte tip heb je al.

@u790105 Waarom is dat nummer verdacht? Word je gestalkt of zo?

iedere dag word ik opgebeld van dit nummer
telenet zegt dat het spam is

Google het telefoonnummer, als het een vervelende robot/nigeriaanse prins is kan je wellicht wat vinden van andere mensen die er last van hebben.

"iedere dag word ik opgebeld van dit nummer"

Dus je neemt op en aan de andere kant wordt niets gezegd?

Als het je niet lukt om dit op een of andere manier in je mobiel te blokkeren.... mss werkt dan deze strategie.

1. Zet het nummer in je contacten met de naam "NIET OPNEMEN" (zonder die "")
2. Als die persoon belt zie je op je scherm staan: NIET OPNEMEN
3. .......diep ademen en laat dat mobieltje maar overgaan, je neemt hem niet op, of je zet hem op stil als dat nog niet zo was...
4.... Gelukt... je hebt het overleefd, grote kans dat je dit een volgende keer weer lukt....en het wordt steeds gemakkelijker, je laat het van je afglijden en biedt geen weerstand want dat hielp immers niet.

Succes.

Laatst bewerkt:
Onderwerp: naam zoeken van eigenaar telefoonnummer op smartphone

een goed idee van route 99,zal ik doen
dank u voor de tip

Ik verbind mensen door met +31 85 303 3033.
De Afscheeplijn, echte aanrader! :')

De vraag is eigenaar "traceren". Dat kan niet of is soms lastig. Met Google kun je zoeken op het nummer. Ook op de eigen computer kun je zoeken op een nummer. Laatst werd ik regelmatig gebeld door een nummer en het bleek een nummer van een kennis te zijn die op de een of ander manier per ongeluk mijn nummer belde/activeerde. Dit vond ik door op mijn eigen pc te zoeken naar dat nummer. Rest blokkeren en dat moet kunnen, anders de SmartPhone omdopen tot StupidPhone.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan