Naamaak Aero?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo,

Ik daar Windows Vista Home Premium op een Pentium 3 512 MB Ram en met een 8 mb videokaart.

Draait redelijk snel. Maar ik zou graag een aero hebben.

dit wil ik dus ook (heel de verkennerbalk ook transpirant zoals op de afbeelding) TrueTransparency doet alleen de vensterbalk transpirerent.

Iemand tips?

ik denk dat het niet gaat lukken ook niet met een namaak je videokaart is gewoon te traag (8MB) is zeker een Nvidia TNT kaartje ?

een themepack verandert de stijl, en kan misschien dit transpirant maken. "Officieel"(zo zullen we het maar ff noemen(niet dat het illegaal is)) zal het in iedergeval niet kunnen (te slome pc)

een themepack verandert de stijl, en kan misschien dit transpirant maken. "Officieel"(zo zullen we het maar ff noemen(niet dat het illegaal is)) zal het in iedergeval niet kunnen (te slome pc)

Als het niet illigaal is, kunnen jullie dan eventueel links geven?

Ik heb Aero Edge 9 Theme pack gevonden. Hiermee zou het mogenlijk zijn volgens de afbeeldingen, maar da verandert de startbutton ook. Kan je die niet meer normaal zetten?

Ik heb Aero Edge 9 Theme pack gevonden. Hiermee zou het mogenlijk zijn volgens de afbeeldingen, maar da verandert de startbutton ook. Kan je die niet meer normaal zetten?

Dan zul je eens in de mappen van het themepack moeten bladeren, als dat al gaat, en dan moet je zien om die afbeelding te vinden en te vervangen door de gewenste afbeelding en dat met de juiste extensie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan