naar bios instellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Graag wil ik naar de bios om e.e.a. in te stellen, echter waar ik bij min oude pc middels "del" het opstarten kon onderbreken, nu lukt dat niet meer. Het enige wat ik dan krijg is de keuze om in veilige modus, etc op te starten, ook de melding dat je via del kan onderbreken geeftie niet weer. Hoe kan ik alsnog naar Bios? Besturingsssyteem is windows XP

Alvast bedankt, emc

Zie je bij het opstarten ook niet langsflitsen op welke toets(en) je wel moet drukken om in de BIOS te komen? ("Press ??? to enter setup", ofzo).

Groetjes,
Bennie

Op mijn scherm (XP Pro) verschijnt de regel: hit DEL to run setup. Dat hit moet je vrij letterlijk nemen. Een aantal keren fors drukken op del en ziedaar...BIOS.

naar bios

Ik krijg tijdens het opstarten alleen de mogelijkheid aangeboden om via control + F naar een scherm te gaan wat ook blauw wit is, net als bios, maar wat het is weet ik niet. Ik kan er in ieder geval neit instellen dattie als eerste naar mijn cdrom moet gaan en datiie niet moet opstarten als er via mijn modem een telefoontje binnenkomt. Ik krijg verder geen enkele mogelijkheid aangeboden. Is er eventueel een andere manier om naar het bios te gaan?

En als je in dat scherm komt, wat kan je dan nog doen? Wat is het merk van je PC?

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan