naar cd kopieeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hallo. Ik wil foto's naar cd kopieeren via Nero kan dit dus niet meer maar ook niet via windows. Als ik naar mijn afbeeldingen ga stond daar altijd kopieeren naar cd. Ook als ik rechetmuis klik staat kopieren naar( in dit geval ) E er niet meer. Ik heb Nero reloaded net nieuw gekocht en zojuist voor de zekerheid maar de updates opgehaald. Ook heb ik al een keer alles opnieuw geinstalleerd ik kan dus ook nog steeds geen muziek cd en dvd's branden. Graag jullie hulp. Ik heb een lite-on dvd r/rw brander en daar heb ik ook de laatste firm ware voor opgehaald. Graag jullie hulp ik weet het niet meer

Hoedje,

In nero kun je perfect foto's kopieeren naar een cd.
via start smart kun je via de icoontjes boven in aanklikken wat jij wilt doen.

heb je dit al lang?
heb je iets geinstaleerd?
heb je systeemherstel al geprobeerd?

Ik kan juist niet foto's op cd zetten met Nero smart dat doet hij niet, En ik heb dit eigenlijk sinds SP 2 heb toen een nieuwe Nero gekocht dacht dat het daar aan lag ik kan tot op heden nog steeds niets maar dan ook niets branden. Helga

En jouw brander wordt wel weer gegeven in Nero.

en je klikt rechts boven in ook wel op cd.
In het smart start scherm dus.

Ja dat doe ik allemaal, maar het is toch ook vreemd dat als ik via mijn afbeeldingen op cd wil branden dat die hele optie is verdwenen. Ik heb net op laptop (is niet van mij) gekeken en daar kan ik die optie wel gebruiken : Alle items naar cd kopieren. Zo deed ik het voorheen altijd. Helga

staat er in dat linker rijtje nu helemaal niets meer dan, of alleen kopieren niet meer?

Afbeeldingen bij camera of scanner ophalen, Als dia voorstelling weergeven, Online afdrukken bestellen en afbeeldingen afdrukken en als achtegrond gebruiken. Helga

Volgens mij is de stationsletter verdwenen als ik bij apparaatbeheer ( schijfbeheer) kijk. Met rechtermuisklik staat er wel kopieeren naar H (verwisselbare schijf) en A. Wat verwisselbare schijf is weet ik niet. Zou hier misschien een fout in kunnen zitten. Helga

dus de brander zie je daar niet meer?
probeer de brander in apparaatbeheer eens te verwijderen dmv. rechtermuisknop (installatie ongedaan maken) en herstart je pc dan moet windows je brander opnieuw vinden.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik gedaan hij ziet nu dat er een brander is maar ik kan er nog steeds niet naar kopieeren. Ik ga proberen een muziek cd te branden kijken wat hij doet. Ik laat get weten. Helga

He he eindelijk opgelost vanochtend Windows mediaplayer 10 ge-update en in heb in-cd van Nero verwijderd. Maar van WMP 10 kreeg ik de melding dat ik com service voor imapi cd burning moest opstarten en nu doet ook Nero het eindelijk weer. Helga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan