=== naar doorgetrokken lijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

snoeppie

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
21
In Word had ik altijd een doorgetrokken dubbele streep als ik meerdere keren de = indrukte, dus ====, was een dubbele streep.
Ik wilde dat aan iemand uitleggen en ben wat gaan zoeken en heb daarmee instellingen veranderd, nu krijg ik dus die doorgetrokken streep niet meer, maar losse === en het is lang geleden dat ik dat ooit ingesteld heb
Hoe krijg ik dat weer goed ? en is zo'n doorgetrokken lijn ook mogelijk met het teken - ?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

groetjes
snoeppie:eek:
 
Bij word 2002 gaat dat op de volgende manier
menu extra
autocorecties
Auto opmaak tijdens typen
daar kan je aanvinken afbreekstreeepjes door gewone streepjes

volgens mij moet het nu weer werken
 
dank voor je hulp, maar in dit geval krijg ik een onderbroken streep over de hele breedte van de pagina.
Ik bedoel dat als ik ========== ( bijv. 10 x een =) typ, ik dan wil dat ik een onderbroken streep krijg ter grote van die 10 =jes
Dat ging voorheen erg goed, maar nu niet meer snik

groetjes
snoeppie
 
Nou .....
;;; als je ... op drie = 3 ===,jes drukt en je drukt op ENTER, dan krijg je een dubbele streep .....
 
En wat die - tekens betreft:

Klik minimaal driemaal op - en vervolgens op de Enter-toets en er staat een doorgetrokken streep
 
ja dat klopt, dat gaat ook helemaal zoals het hoort, maar ik wil niet over de hele breedte van de pagina, ik wil niet breder dan het aantal = of - dat ik intyp en als ik het doe zoals jullie zeggen dan krijg ik een lijn over de hele pagina
 
Ja, ikke begrijp

Druk het aantal keren op = of - en op enter.
Je krijgt nu in eerste instantie een doorgetrokken enkele of dubbele streep.
Druk direct op Backspace en ......
tada ..... klaar komt Kees.
 
yeszz, dat is hem. Harstikke bedankt.
En Kees ook blij.
Dat had je de eerste keer er niet bij verteld ( grin)

groetjes
snoeppie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan