Naar DVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markster

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
Ik heb al een tijdje een samsun T200 synchmaster goed scherm en werkte altijd prima op me oude computer. Echter nu heb ik een nieuwe en krijg ik het scherm bijna onmogelijk van analog naar dvi.
Soms lukt het opeens maar snap dan niet hoe en aan de handleiding heb ik ook niks...
Ik hoop dat iemand dit merk kent en mij kan helpen het over te zetten en ook dat het op dvi blijft...

Uiterst verbazingwekkend dat ik toch vrij gemakkelijk de oplossing denk gevonden te hebben (gewoon uit de manual, pagina 31 en verder):
Klik op het knopje voor het menu op de monitor zelf, waarop het OSD verschijnt (OSD=OnScreen Display).
Kies Setup -> Auto Source, en kies daar Manual
Zet daar de DVI-aansluiting vast. Dit natuurlijk alleen doen als het instellen van Auto Source niet automatisch de juiste aansluiting pakt.

Succes,

Tijs.

Dat zou je denken maar dat werkt dus ook niet...
als ik hem aanzet pakt ie hem weer niet...

het enige wat werkt(denk ik)
is de computer aanzetten en het beeldscherm dan computer laten opstarten.
dan computer uitzetten en dan weer aan en dan pakt ie het beeldscherm wel ineens...
maar dat lijkt me niet echt goed of wel?:confused:

Nee, dat is niet 'normaal'. Misschien maar eens een vraag wagen richting Samsung hierover.
Telefoonnummer staat hier
Je hebt 3 jaar garantie vlgs. de aangave van Samsung, dus een vraag zou toch zeker moeten mogen.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan