snookie
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2001
Beste Harry,
Ondertussen na verschillende berichten is dit een tweeluik geworden.
De single line code werkt inderdaad ook maar enkel op mijn privé laptop.
Deze code wilt niet werken op de laptop van mijn werk.
Daarmee is die langere code tot stand gekomen die wel werkt op de laptop van het werk.
Probeer nogmaals het probleem uit te leggen:
Heb nu in het Excel bestand in bijlage beide codes achter een knop gezet, allebei met hetzelfde resultaat. Op het tabblad zFilter (zonder kolomfilters) gaat de focus naar B21 = volledig ok.
Tabblad mFilter (met kolomfilters) is een kopie van zFilter.
Als je daar de code laat runnen merk je twee zaken op: ten eerste gaat de focus naar B13 en niet naar B21 (= 1ste vrije cel) en B13 (die B21 moet zijn) is niet zichtbaar door de actieve filtering.
Wat ik hier wens is dat de knoppen van de filtering aanwezig/zichtbaar blijven in de kolomknoppen en de lege cel zichtbaar en invulbaar word.
Wel mag de filtering ongedaan worden (lees: geen blauwe rij-nummers).
Hopelijk nu beter uitgelegd, anders shoot.
Alvast bedankt.
Ondertussen na verschillende berichten is dit een tweeluik geworden.
De single line code werkt inderdaad ook maar enkel op mijn privé laptop.
Deze code wilt niet werken op de laptop van mijn werk.
Daarmee is die langere code tot stand gekomen die wel werkt op de laptop van het werk.
Probeer nogmaals het probleem uit te leggen:
Heb nu in het Excel bestand in bijlage beide codes achter een knop gezet, allebei met hetzelfde resultaat. Op het tabblad zFilter (zonder kolomfilters) gaat de focus naar B21 = volledig ok.
Tabblad mFilter (met kolomfilters) is een kopie van zFilter.
Als je daar de code laat runnen merk je twee zaken op: ten eerste gaat de focus naar B13 en niet naar B21 (= 1ste vrije cel) en B13 (die B21 moet zijn) is niet zichtbaar door de actieve filtering.
Wat ik hier wens is dat de knoppen van de filtering aanwezig/zichtbaar blijven in de kolomknoppen en de lege cel zichtbaar en invulbaar word.
Wel mag de filtering ongedaan worden (lees: geen blauwe rij-nummers).
Hopelijk nu beter uitgelegd, anders shoot.
Alvast bedankt.