Naar herstelpunt van gisteren Windows XP Pro, wat voor gevolgen heeft dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Als ik naar een herstelpunt van gisteren wil gaan, raak ik dan ook de e-mail berichten van Outlook en de downloads van p2p die gisteren zijn binnengehaald kwijt?
 
Dan moet je ze zekerheid even de email even kopieeren naar schijf D, maar al je herstel uitvoert dan blijven de email wel bestaan, maar waarom moet je een systeem herstel uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik vertrouw het programmatje Test33 niet, waar ik het in een ander topic het over had.

Inmiddels heb ik het volgens mij handmatig weten te verwijderen, maar dat merk ik pas bij de herstart.

Wat zo vreemd was aan dat programmatje, was dat het alle favorieten had overgenomen.

Ik had hier en daar ook al waarschuwingen via Mirc gehad het zo snel mogelijk te verwijderen.

Ik weet nog steeds niet of dat een leuk en vooral goedaardig programmatje is, maar veiligheid gaat bij mij boven alles.

Ik pruts liever op een oude probeer computer met dat soort dingen, maar helaas staat die niet hier.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Spybot er al doorheen gehaald, maar die gaf een schone computer op.

Ik kan de computer pas in de middag opnieuw opstarten, want hij moet op dit moment even door blijven draaien.
 
http://www.ewido.net deze kan je 14 dagen gebruiken en dan kan je deze er weer afhalen.

en is zeer betrouwbaar om te scannen, misschien kom je nog veel meer tegen wat je kan verwijderen je weet het nooit..
 
Ik heb gelijk mijn ccleaner bij gewerkt naar een nieuwe versie. .


Dat een goed prog.r om op je systeem te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Miauw zei:
Als ik naar een herstelpunt van gisteren wil gaan, raak ik dan ook de e-mail berichten van Outlook en de downloads van p2p die gisteren zijn binnengehaald kwijt?
Nee.

System Restore does not affect your personal data files (such as Microsoft Word documents, browsing history, drawings, favorites, or e-mail) so you won't lose changes made to these files.
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/helpandsupport/learnmore/systemrestore.mspx
 
Ik heb het programma handmatig van de hardeschijf gehaald, ik kan het ook niet meer terug vinden.

Is het aan te raden om alsnog naar een herstelpunt terug te gaan?
 
Miauw zei:
Is het aan te raden om alsnog naar een herstelpunt terug te gaan?
Nee, als de rotzooi helemaal weg is hoef je dat niet te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan