Naar windows 10 opdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

jverstraten

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
De computer vraag regelmatig of ik wil update naar W10, het is gratis, er zijn u al miljoenen voorgegaan, afijn u kent het wel.

Nu ben ik zover dat ik zeg, oke update naar W10. Dus klik op het W10 icoontje rechtsonder op de balk, en krijg een scherm met twee mogelijkheden, om te downloaden en installeren of om te downloaden en op een later tijdstip te installeren.

Nu heb ik het alle twee geprobeerd maar het enige wat gebuert is dat hij alle updates van W7 opgehaald heeft en geinstalleerd.
En nu komt hij met het scherm dat er geen updates meer zijn voor W7 en de kous is af.
Dus de update van W10 haalt hij niet op, ook heb ik het geprobeerd rechtsreeks via de site van microsoft maar geeft hetzelfde effect.

Mijn vraag is nu hoe kan ik de update downloaden en installeren.

mvrgr.
Johan.

Heb ik bekeken, maar krijg ik dan niet een nieuwe installatie van W10. ipv een update van W7 naar W10 ??
In dat geval ben ik alles kwijt. En dat is niet de bedoeling.

Hehe, wel vanuit W7 upgraden, updates niet doen of pc even van internet af halen en die updates later laten doen.

Oke, vanuit W7 upgrade, dat geeft hetzelfde effect.
Wat ik in mijn eerste bericht omschreef.

Beste Lange Pier,
Bedankt voor de poging mijn probleem op te lossen, helaas waren uw aanwijzingen niet de oplossing.

Het probleem is opgelost via hulp van een andere helpdesk site.

W10 werkt perfect.

Hoi,
Mogen we weten wat de uiteindelijke oplossing was?
Daar worden wij ook wat wijzer van. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan