• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

nacht uren krijg ik niet goed, Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

meule

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
wie kan en wil mij helpen met de juiste formule voor het invullen van mijn urenbrief.
bij het invullen van mijn uren op de dag gaat het goed, maar als ik mijn avond uren invul gaat het fout. (Zie voorbeeld in bijlage):confused:

Bijlagen

Kun je niet te rade gaan bij degene die de urenbrief gemaakt heeft of degene die verantwoordelijk is voor die urenbrieven?

Mocht je zelf degene zijn die het hele gebeuren ontworpen heeft, dan zijn er vast wel mensen hier die zich erover willen buigen als je er een hele specifieke vraag over hebt.

In de bijlage is nergens aangegeven wat waar precies fout gaat (of ik kijk er overheen).

de eerste 7 rijen zijn uren van overdag en als je kijkt bij de kolommen 100%, 150% en 200% zul je zien dat die allemaal uit komen op 8 uren, maar bij de onderste rijen heb ik de nachturen in gevuld die zouden ook op 8 uur uit moeten komen maar bij de uren na 24:00 uur gaat het mis.

Ik ben bang dat dat allemaal nog veel te vaag is om op hulp te kunnen rekenen.

Edit: als ik zo'n vraag zou stellen, dan zou ik er minstens een pagina vol aan uitleg bij geven hoe een en ander in elkaar steekt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan