• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nachturen in Excel berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

culPa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Ik heb inmiddels diverse draadjes nagelezen, maar kom er in mijn geval niet verder mee. Wellicht kan iemand mij verder helpen met het volgende probleem.

Voor onze bakkerij wil ik het aantal gewerkte nachturen berekenen in het volgende werkschema bestand: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LF8KKFNPQ7KD.xlsx

Op het eerste tabblad wordt het werkschema ingevuld, dat ook wordt opgehangen voor de medewerkers. Het volstaat om hier de begintijd in te vullen, de eindtijd wordt dan door een formule bepaald.
Op de volgende tabbladen staan de gewerkte uren per werknemer per maand. Ik wil graag een extra kolom "toeslag" toevoegen, waarin de nachturen, tussen 18.00 en 6.00 uur, staan vermeld.
Kan iemand mij hier mee helpen?
Alvast hartelijk dank voor de moeite.
Luc

Omdat ik dacht dat mijn bericht/vraag niet was verzonden (website reageerde niet meer na verzenden, en was ook even niet voor mij bereikbaar), heb ik hetzelfde bericht op een ander forum geplaatst. Hier is inmiddels op gereageerd, en het probleem is al opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan