nagaan wat een setup installeert en waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeboem

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Berichten
178
hallo,

Ik heb ff een vraag, bestaat er een progie waar je kunt na gaan welke bestanden een setup installeert en waar??

alvast bedankt

J.Jonker
 
Laatst bewerkt:
Als een programma gaat installeren dan geeft hij toch aan waar hij alles neerzet, dit kun je in de meeste gevallen ook nog wijzigen.
 
Geplaatst door Jeboem
hallo,

Ik heb ff een vraag, bestaat er een progie waar je kunt na gaan welke bestanden een setup installeert en waar??

alvast bedankt

Je geeft toch zelf aan waar hij het installeerd?
En als je dan daarheen gaat( naar de betreffende map)

kun je kijken welke bestanden er in staan.
 
Geplaatst door debes000


Je geeft toch zelf aan waar hij het installeerd?
En als je dan daarheen gaat( naar de betreffende map)

kun je kijken welke bestanden er in staan.
Ik denk dat Jeroen dat ook niet bedoelt. Ik denk dat hij meer alle dll-bestanden etc bedoelt.
 
goeiemorgen!

Ja precies zo als headout zegt, waar hij alle dll bestanden enz neerzet. Ik heb dus een progie niet meer goed werkt. Dus wil ik het opnieuw installeren maar nu zegt ie dat het programma al is geinstalleerd. Terwijl ik hem al wel heb verwijderd. Dus dan ga ik er vanuit die ook bestanden ergens anders neerzet dan in de map waar ik het hem heb toegewezen. Nu laat hij wel zien in welke mappen hij alles neerzet maar dat gaat zo gigantisch snel dat kan ik niet lezen. Het heeft ongeveer de zelfde setup als winamp. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

greetz Jeroen
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jeboem
goeiemorgen!

Ja precies zo als headout zegt, waar hij alle dll bestanden enz neerzet. Ik heb dus een progie niet meer goed werkt. Dus wil ik het opnieuw installeren maar nu zegt ie dat het programma al is geinstalleerd. Terwijl ik hem al wel heb verwijderd. Dus dan ga ik er vanuit die ook bestanden ergens anders neerzet dan in de map waar ik het hem heb toegewezen. Nu laat hij wel zien in welke mappen hij alles neerzet maar dat gaat zo gigantisch snel dat kan ik niet lezen. Het heeft ongeveer de zelfde setup als winamp. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

greetz Jeroen

Dan zal er nog wel het een en ander in het register staan, maak je register eens schoon met jv16 PowerTools
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/jv16powertools.shtml
 
thx! zal het eens ff proberen, hij is al druk bezig met zoeken :d

greetz Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan