Beste lezer,
Ik zou niet weten hoe ik dit beter uit kan leggen dan bovenstaand.
Ik ben bezig met een Excel macro die het volgende doet.
Opent een bestand, zet deze naar kolommen, en sorteert juist op datum. Dit lukt nog.
Dan wil ik dat hij deze datum afgaat en vergelijkt met de dag van vandaag, mocht de datum van vandaag langer geleden zijn dan 10 werkdagen, dan dient deze zichtbaar te zijn. Mocht dit niet het geval zijn mag deze niet zichtbaar zijn. Ik vroeg me af of iemand hier misschien een ideetje voor heeft? Naar mijn weten is dit een if else statement die kijkt wat de condities zijn en hier vervolgens op reageert in een loop oid maar ik ben de weg momenteel een beetje kwijt.
(Dit is overigens in verband met een ticket systeem. Deze verwerk ik dan weer in een draaitabel voor een mooi overzicht. Het systeem spuugt de volgende info uit : Behandelaar, Ticket ID, Datum op Pauze Zetten in DD-MM-YYYY, Omschrijving.)
Alvast bedankt
Gr
Aaron
Ik zou niet weten hoe ik dit beter uit kan leggen dan bovenstaand.
Ik ben bezig met een Excel macro die het volgende doet.
Opent een bestand, zet deze naar kolommen, en sorteert juist op datum. Dit lukt nog.
Dan wil ik dat hij deze datum afgaat en vergelijkt met de dag van vandaag, mocht de datum van vandaag langer geleden zijn dan 10 werkdagen, dan dient deze zichtbaar te zijn. Mocht dit niet het geval zijn mag deze niet zichtbaar zijn. Ik vroeg me af of iemand hier misschien een ideetje voor heeft? Naar mijn weten is dit een if else statement die kijkt wat de condities zijn en hier vervolgens op reageert in een loop oid maar ik ben de weg momenteel een beetje kwijt.

Alvast bedankt
Gr
Aaron
Laatst bewerkt: