• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

namen tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Kun je in Excel op de tabbladen net als in het gewone werkblad een reeks maken van de namen van de tabbladen?

Misschien duidelijker als ik zeg: tabblad 1 krijgt de naam 30-3-06 nu moet tabblad 2 de naam krijgen 31-3-06 enz. Is dit te doen in Excel op een of andere manier?

groetjes
Juul

Klik op Blad1 rechts en kies naam wijzigen.

Mijn bedoeling is dat ik niet iedere naam zelf in hoef te tikken maar dat Excel zorgt dat de tabbladen een opeenvolgende reeks namen op de tabbladen zet als naam. Dus het eerste tabblad 31-3-06 het tweede 1-4-06, het derde 2-4-06 enz.

groetjes
Juul

Ik denk dat ge dit manueel moet doen.
Proberen met een macro zou kunnen lukken maar daar ben ik niet zeker van.

jvbaal zei:
Kun je in Excel op de tabbladen net als in het gewone werkblad een reeks maken van de namen van de tabbladen?

Misschien duidelijker als ik zeg: tabblad 1 krijgt de naam 30-3-06 nu moet tabblad 2 de naam krijgen 31-3-06 enz. Is dit te doen in Excel op een of andere manier?

groetjes
Juul

Hallo Juul,

Zie bijlage, dit heb ik niet van mijzelf maar van LucB

Gr Justes

Bijlagen

Ik kan een .rar bestand niet openen. Hoe kan ik zorgen dat dat wel kan?

groetjes
Juul

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan