namens dutch knight

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchess

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Hoi,
Vreemde ontwikkeling. Ik heb een oudere reg.file gedeeltelijk kunnen invoeren in safe-mode.
Computer gereset. Windows XP opgestart. Tot mijn verbazing bleek alles geladen te worden. Zoals Zone-alarm, Norton, overigens zonder antivirus en nog meer opstartzaken die ik heb. Ik blij maar plotseling blauw scherm. Er werd een geheugendump gemaakt (wat kan ik daarmee?) en toen automatisch opnieuw opstarten weer eindigend in een blauw scherm. Weer geheugendump. Blijkt eindeloze loop.
Tijdens het laden van de opstartprogramma's bleek het tot mijn verbazing wel mogelijk andere programma's te starten die natuurlijk stopten toen het blauwe scherm kwam. Weer opgestart in safe-mode, geprobeerd een systeemherstel uit te voeren maar dat lukte niet.
Heb een oudere registry-copy proberen in te voeren.
Vanaf dat moment weigert windows XP helemaal op te starten. Doet het alleen nog in safe-mode.
Vraag: Wat nu????
Proberen Windows over de huidge installatie heen te zetten of toch formatteren? Of heeft er iemand toch nog een andere tip?

Alvast bedankt.
Dutch.

P.S. Weet niet of deze vragen nog steedfs bij het huidige onderwerp horen maar de aardige vraagbeantwoorders tot dusver begrijpen dat ik het nog steeds onder "virus" blijf plaatsen.

Vraag: hoe heb jij die oude reg files in jouw computer gekregen?

Kun je niet opstarten vanaf cdrom en dan een repair uitvoeren.

Dutch heeft geprobeerd om van CD rom Windows zo te installeren dat de bestaande files zouden blijven bestaan en alles leek goed te gaan tot er plotseling verscheen:
kan entrypoint van procedure Get IUMS niet vinden in dll bestand msdart.dll. Dan gaat ie niet verder.
Het scherm vertelt al een hele tijd dat het nog 13 minuten zal duren maar de computer geeft verder geen teken van leven.
Hoop dat iemand dit probleem kan oplossen.
Namens Dutch,
dutchess

Heb je het over DEZE tread?
Een beetje van de voorgeschiedenis weten kan geen kwaad als je een nieuw topic start.
Bovendien is het ook aardiger als je de mensen daar bedankt en niet op een nieuwe plek.

Dutch, Dutch Knight, Dutchess. :8-0:
Maak je soms ieder keer een nieuw membership aan als je een vraag hebt? :cool:

dutchess namens dutch knight

Hallo

Ik kan me voorstellen dat één en ander verwarrend is. Het gaat inderdaad over het virus probleem maar zoals je misschein begrijpt krijgt Dutch Knight zijn computer niet opgestart en probeer ik - duchess (een beginneling )- zijn vragen over te brengen. Het was oorspronkelijk een virus probleem maar het lijkt erop dat het nu een installatieprobleem is geworden maar misschien kunnen jullie als computerdeskundigen ons dat vertellen.

Alvast bedankt

Dutchess (namens Dutch Knight)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan