Nas aansluiten op 1 poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
hoi.

ik ben van plan een nas te kopen. en die wil ik dan meteen bij mijn bureau hebben staan. zodat ik hem ook uit kan zetten als ik op vakantie ga e.d.
maar nu zit ik met 1 probleem. ik heb nu de router beneden staan. en die is verbonden met een motorola modem. en voor de rest gebruikt iedereen in huis draadloos internet
(behalve ik ik gebruik kabel) dus hebben we een kabel naar boven kunnen lussen met veel geklooi. en is het gelukt. maar om een nas aan te sluiten moet je die zeker op de router aansluiten. maar ik heb geen zin om nog een kabel naar boven te trekken dus kan je de NAS en een PC op dezelfde kabel zetten? en hoe moet dat als het kan? en kunnen jullie mij nog een goede NAS aanbevelend (hoeft geen 2 bays te hebben maar is natuurlijk wel beter. prijsrange is ongeveer max 150 euro inclusief hdd (als het moet heb ik er nog 1 liggen van 250 gb) en het moet ook een Torrent Client hebben zodat ik hem aan kan laten staan zodat hij blijft downloaden terwijl mijn pc uitstaat

alvast bedankt :thumb:

Met een gigabyte switch van rond de 20 euro is je probleem opgelost...

En voor een nas zou ik qnap of synology aanbevelen omdat dit de beste zijn en heel veelmogelijkheden

Een synology is inderdaad een goede nas ,maar wordt alleen en zonder uitzondering zonder hdd geleverd.
Deze heeft een goede bit torrent en antivirus. ook niet onbelangrijk
Verder kun je de nas instellen wanneer deze aan en uit gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan