Nas/san behuizing met SATA, met/zonder schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lange Pier

Inventaris
Lid geworden
30 dec 2005
Ben nu al een poos op zoek naar een externe harddisk behuizing, met een lan en een interne sata aansluiting, met of zonder hdd, alles wat ik tegenkom is IDE, geen SATA, of de prijs is veel te hoog.

Wie heeft er op hun hardware zoektocht zoiets gezien, voor een redelijke prijs, dus geen professionele apparatuur.

Er zijn er duizenden te verkrijgen met SATA, maar die hebben alleen USB/firewire, en die heb ik al, of alleen met IDE, en ik stik van de SATA schijven.( alhoewel, het is ook voor de uitwisselbaarheid, al mijn GROTE schijven zijn SATA)

Deze wil ik als vervanger voor mijn fileserver, en (gemakkelijk) meeneembaar dus, en eventueel als ftp server, maar dat is bijzaak.

Er zijn er duizenden te verkrijgen met SATA, maar die hebben alleen USB/firewire, en die heb ik al, of alleen met IDE, en ik stik van de SATA schijven.( alhoewel, het is ook voor de uitwisselbaarheid, al mijn GROTE schijven zijn SATA)

Deze wil ik als vervanger voor mijn fileserver, en (gemakkelijk) meeneembaar dus, en eventueel als ftp server, maar dat is bijzaak.

Sorry verkeerd gelezen>>>met een lan en een interne sata<<<Denk dat je dan zelf wat moet brouselen,dat ben ik nog nie tegen gekomen.
Maar je weet nooit??

Dat is idd de bedoeling, sata/lan, die had ik nog niet ontdekt, bedankt.:thumb:
( nu nog een goedkopere vinden, Nederlander, hè.)

Helaas kan deze alleen in raid werken, maar wel een mooie oplossing.

Laatst bewerkt:
Had mij al suf gegoogled :confused: , maare, dit is tegen de regels, geen verwijzingen naar google.:evil:

Maar er is geen haast bij, alleen wil ik wel snel een oplossing.:cool:

Die tip die je eerder gaf, en dan eentje niet voor raid, dan ben ik blij.:love:

GaOverOssGewoonLangsEpe........motte me et maar so doen:p :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan