NAS Server van buitenaf toegankelijk maken?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt prima in FF, in IE kan ik er inderdaad ook niet in:
ftp://83.128.42.230/ geeft alleen:
FTP root at 83.128.42.230
To view this FTP site in Windows Explorer, click Page, and then click Open FTP Site in Windows Explorer.
--------------------------------------------------------------------------------
01/30/2010 08:18 Directory Network Trash Folder

In een gewoon ftp programma kom ik er wel weer in:
Code:
ftp 83.128.42.230
Connected to 83.128.42.230.
220 ProFTPD 1.3.2 Server (NAS FTPD) [192.168.1.101]
User (83.128.42.230:(none)): admin
331 Password required for admin
Password:
230 User admin logged in
ftp> ls -l
200 PORT command successful
150 Opening ASCII mode data connection for file list
Network Trash Folder
Downloads
Racebaan
GAMES
test.zip
226 Transfer complete
ftp: 60 bytes received in 0,01Seconds 4,00Kbytes/sec.
ftp>

Dus het zal wel weer iets met IE zijn - yep die verwijdert de admin@admin. Kijk maar naar de link. Je zult dus gewoon anoniem toegang moeten toestaan tot je FTP

Zou trouwens wel even de rechten aanpassen, ik kan nu ook op je ftp schrijven en da's niet zo lekker. Deleten waarschijnlijk ook, maar dat heb ik maar even niet gedaan.

please help me... hoe doe ik dat allemaal ik ben daar zo slecht in weet je dat

in ieder geval bedankt dat je nu ook ziet wat het probleem is.

als je wilt kan ik als bijlage de manual van mijn server geven. zodat je toegang hebt tot de server en mij kunt helpen.
gr joey

Dat gaat misschien wel erg ver om daar toegang toe te geven, iedereen kan dit hier lezen hoor. Zie overigens net dat je PDD-NOS hebt, heeft m'n zoontje ook lange tijd gehad totdat ze 'm wat specifieker op Aspergers konden diagnosticeren. Verander het wachtwoord van de admin even, en mail me dat dan even, dan is het iig wat veiliger dan zo helemaal open. In mijn profiel kun je 'stuur e-mail' kiezen

ja ik had al gedacht. ik pm je wel even met de manual en het wachtwoord. komt er zo aan.

het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van je gehoord heb rene, ik heb ook niets gehoord over dat je al eens op de server bent gaan kijken. als jij geen tijd hebt ofzo, weet iemand anders dat dan hoe je de rechten moet veranderen op de server en hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat mensen via een link van mijn site iets kunnen downloaden van mijn server?

groetjes,
Joey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan