NAT omzeilen zonder port forwarding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Marley

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2002
De meesten zullen de NAT-fout van Azureus wel kennen. Nu vraag ik me af of het mogelijk is die te omzeilen zonder gebruik te maken van port forwarding?

Ik heb dat al geprobeerd en dat lukte niet bij mij. Als die forwarding ingesteld was, had hij zelfs geen verbinding meer met het internet. Hij vroeg ook om een lan port, terwijl ik draadloos werk. Weet iemand wat dat betekend?

Maar als iemand me kan zeggen hoe je NAT zonder portforwarding kan vermijden zou het super zijn! :thumb:

Probeer het eens met de virtual server of met een trigger port, alhoewel deze functies ook onder de nat vallen.

Hallo Rob Marley.

Welk type/merk router heb je?

Groetjes Erik Rothuis

Andere programma's heb ik al geprobeert, maar de meeste vinden zelfs gewoon niets. Het merk van de router is Philips, maar het model ken ik niet juist. Via virtual server lukt het ook niet.

Ondertussen is de portforwarding toch gelukt :)

Blijkt dat die lan port dezelfde is als de poort die je wilt openzetten. Ge moet het maar weten... :rolleyes:

Andere programma's heb ik al geprobeert, maar de meeste vinden zelfs gewoon niets. Het merk van de router is Philips, maar het model ken ik niet juist. Via virtual server lukt het ook niet.

ik heb precies hetzelfde hij kent het model wel EMINENT alleen 4420 staat er niet bij heb dit NAT probleem al half jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan