NAT problemen met Modern Warfare 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb een desktop waar ik graag modern warfare 2 op speel. deze is met een kabel aangesloten op de router en geeft altijd aan dat mijn NAT op open staat.

nu wil ik ook op mijn laptop modern warfare 2 spelen maar daar geeft hij aan dat mijn NAT op strict staat. zelf heb ik al gekeken en mijn router heeft geen functies die iets met mijn NAT instellingen doen.

dus d8 ik laat ik mijn laptop is bedraad aansluiten via dezelfde kabel die mijn desktop aansluit. vreemd genoeg geeft hij nu nog steeds aan dat mijn NAT op strict staat.

waarschijnlijk is er dus iets met mijn laptop qua instellingen wat ik moet veranderen ik heb echter geen idee wat.

weet iemand hier een oplossing voor?

mvg mij.

Probeer dit;

Ga naar deze website; http://portforward.com/
Zoek jouw router op.
En volg dan de instructies die er staan, als het goed is kan je zo je poorten openen zodat je NAT 'Open' gaat.

Succes, en laat maar weten of het lukt:thumb:

helaas,

instructies gevolgd maar nog steeds geeft hij aan dat mijn NAT op strict staat. poorten zijn wel open.

Router uit/aanzetten nadat de poorten zijn opgezet, en opnieuw kijken of het probleem blijft.

Laatst bewerkt:
Dat slaat natuurlijk nergens op!!!!
Als je de router reset, zet je alles weer dicht!!!!!!!

Naja, bij mij is dat niet het geval, als ik mijn poorten open zet voor me xbox, moet ik me router uit/aanzetten omdat anders er niks gebeurd.

Poorten opzetten op het adres van je laptop en dan je router e.v.t. uit/aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan