Nat type moderate Xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

stratoer

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Berichten
359
Mijn xbox 360 heeft NAT Type Moderate, hoe kan ik dit veranderen.
Mijn router is een davolink 2020

Alvast bedankt,
Maurice
 
Ik heb die mogelijkheden geprobeerd, de poorten open gezet, en gecontroleerd of ze echt open stonden maar het heeft niet gewerkt. Wel ben ik er achter gekomen dan mijn router (dv-2020) geen UPnP ondersteund, zal dit de oorzaak van heb probleem zijn?
 
Wat precies werkt er niet?
UPnP is meestal overbodig en m.i. in dit geval ook niet nodig.
 
Ik heb nog steeds last van mijn NAT type dat moderate is waardoor ik langer bezig ben om een match te vinden en die is meestal ook boven de 75 ms ping.
Ook heb ik best wel vaak last van connection terminated from the server, maar ik weet niet zeker of dat ook aan mijn NAT type ligt, want mijn internet zelf is ook niet al te goed.
 
Als de beschrijving van Microsoft je niet verder kan helpen, dan hoop ik dat misschien een xbox-expert je kan helpen. Ik speel geen spellen dus ik kan je niet verder helpen.
 
UPnP is juist wel noodzakelijk om een betere NAT-Type te krijgen,wat ook kan helpen is als je op draadloos zit, een internetkabel erin te doen.
 
je moet in je router je xbox een vast ip adress geven en dan de poorten voor dat ip addres open zetten heb ik ook gedaan en bij mij werkt het ;)

je geeft je xbox een vast ip adress door het mac adress van je xbox een ip toe te wijzen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan