nat type open werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

spiedey

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
okey laten we dan maar beginnen, ik hoop alles duidelijk uit te leggen. ( ben alleen niet zo goed in lange verhalen)

ik ben pieter jan en speel graag het spel call of duty 6 maar nu wil ik online gaan spelen en staat er dat het handig is om mijn nat type open te zetten want dan zou ik meer spelers kunnen vinden ofzoiets..

voor/achtergrond info
Om je sneller te kunnen helpen met je router probleem zou je onderstaande gegevens alvast kunnen vermelden in jou vraag.

* ik gebruik de kabel
* ik heb windows 7
* ik gebruik avg als antivirus dus ik denk ook fire wall
* exeriabox
1117030341.jpg

* spel : call of duty 6
* probleem: nat type open zetten wil niet mee werken

nu heb ik dat dus geprobeerd via aantal forums bekijken maar nergens het goede antwoord.
heb al in me router instellingen gezeten ( in me browser een 192.xxxxxxxx weet ik niet meer) en dan moest ik als w8woord admin invullen en dan naar instellingen enzo en dan nat type open aanvinken.
dat had ik gedaan maar niet met het gewenste resultaat:(

toen nog effe op youtube gekeken en toen vond ik dit veel belovende filmpje:
http://www.youtube.com/user/Lithenaren#p/a/u/2/HzrWaEGnWC8
maar dan moest ik eerst wel bij mij netwerk locaties mijn router zien. maar daar is het probleem die kreeg ik daar niet
dus ik had hem paar berichten met hem uitgewisselt en het kwam er opneer dat ik mijn gateway in me browser moest typen en dan enter, en dan zou die er moeten komen te staan....
dus ik me gate way zoeken en typen ( via run--->cmd--->ipconfig)
maar toen ik op enter drukte moest ik een w8woord zeggen en gebruikers naam..
maar die wist ik niet.
dus de map gepakt en doorzocht naar een w8woord
maar niks hielp.
dus ik naar kpn bellen maar die snapte het niet zo goed en waren ook niet gediend van spellentjes dus die konden/wilden me niet verder helpen.
ze d8en dat als ze het hadden ge reset dat de gebruikers naam dan Administrator zou zijn zonder w8woord,,,,
maar dat was het ook niet.

dus mijn vraag is. waar kan ik dat w8woord vinden en gebruikers naam. of hoe kan ik op een andere manier me nat type wel open zetten???/
plz help ik ben al 4 maanden aan het zoeken naar een oplossing en niemand weet het:(
hhoop dat jullie hier iets mee kunnen en als je een vraag hebt... vraag gerust :D
gr pj

Volgens is het soms ook 12345, dat kun je ook proberen.

En je hebt echt je gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen op je router.

Je zou eventueel een fabrieksreset uit kunnen voeren, maar dan moet je natuurlijk wel de standaard gebruikersnaam en wachtwoord weten. Tevens moet je ook alle instellingen weer wijzigen.

Volgens is het soms ook 12345, dat kun je ook proberen.

En je hebt echt je gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen op je router.

Je zou eventueel een fabrieksreset uit kunnen voeren, maar dan moet je natuurlijk wel de standaard gebruikersnaam en wachtwoord weten. Tevens moet je ook alle instellingen weer wijzigen.

ja ik had dus gebeld en toen zeiden ze van we kunnen hem reseetten en dan is het gewoon Administrator met hooftletter en dan geen w8woord
hielp ook niiet na reset:P

maar miss beetje dom dat ik het nu zeg maar als ik dus w8woord moet invullen dan zegt ie

the website vermeld: "linksys wrt300n"
kunnen jullie daar iets mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan