okey laten we dan maar beginnen, ik hoop alles duidelijk uit te leggen. ( ben alleen niet zo goed in lange verhalen)
ik ben pieter jan en speel graag het spel call of duty 6 maar nu wil ik online gaan spelen en staat er dat het handig is om mijn nat type open te zetten want dan zou ik meer spelers kunnen vinden ofzoiets..
voor/achtergrond info
Om je sneller te kunnen helpen met je router probleem zou je onderstaande gegevens alvast kunnen vermelden in jou vraag.
* ik gebruik de kabel
* ik heb windows 7
* ik gebruik avg als antivirus dus ik denk ook fire wall
* exeriabox
* spel : call of duty 6
* probleem: nat type open zetten wil niet mee werken
nu heb ik dat dus geprobeerd via aantal forums bekijken maar nergens het goede antwoord.
heb al in me router instellingen gezeten ( in me browser een 192.xxxxxxxx weet ik niet meer) en dan moest ik als w8woord admin invullen en dan naar instellingen enzo en dan nat type open aanvinken.
dat had ik gedaan maar niet met het gewenste resultaat
toen nog effe op youtube gekeken en toen vond ik dit veel belovende filmpje:
http://www.youtube.com/user/Lithenaren#p/a/u/2/HzrWaEGnWC8
maar dan moest ik eerst wel bij mij netwerk locaties mijn router zien. maar daar is het probleem die kreeg ik daar niet
dus ik had hem paar berichten met hem uitgewisselt en het kwam er opneer dat ik mijn gateway in me browser moest typen en dan enter, en dan zou die er moeten komen te staan....
dus ik me gate way zoeken en typen ( via run--->cmd--->ipconfig)
maar toen ik op enter drukte moest ik een w8woord zeggen en gebruikers naam..
maar die wist ik niet.
dus de map gepakt en doorzocht naar een w8woord
maar niks hielp.
dus ik naar kpn bellen maar die snapte het niet zo goed en waren ook niet gediend van spellentjes dus die konden/wilden me niet verder helpen.
ze d8en dat als ze het hadden ge reset dat de gebruikers naam dan Administrator zou zijn zonder w8woord,,,,
maar dat was het ook niet.
dus mijn vraag is. waar kan ik dat w8woord vinden en gebruikers naam. of hoe kan ik op een andere manier me nat type wel open zetten???/
plz help ik ben al 4 maanden aan het zoeken naar een oplossing en niemand weet het
hhoop dat jullie hier iets mee kunnen en als je een vraag hebt... vraag gerust
gr pj
ik ben pieter jan en speel graag het spel call of duty 6 maar nu wil ik online gaan spelen en staat er dat het handig is om mijn nat type open te zetten want dan zou ik meer spelers kunnen vinden ofzoiets..
voor/achtergrond info
Om je sneller te kunnen helpen met je router probleem zou je onderstaande gegevens alvast kunnen vermelden in jou vraag.
* ik gebruik de kabel
* ik heb windows 7
* ik gebruik avg als antivirus dus ik denk ook fire wall
* exeriabox

* spel : call of duty 6
* probleem: nat type open zetten wil niet mee werken
nu heb ik dat dus geprobeerd via aantal forums bekijken maar nergens het goede antwoord.
heb al in me router instellingen gezeten ( in me browser een 192.xxxxxxxx weet ik niet meer) en dan moest ik als w8woord admin invullen en dan naar instellingen enzo en dan nat type open aanvinken.
dat had ik gedaan maar niet met het gewenste resultaat

toen nog effe op youtube gekeken en toen vond ik dit veel belovende filmpje:
http://www.youtube.com/user/Lithenaren#p/a/u/2/HzrWaEGnWC8
maar dan moest ik eerst wel bij mij netwerk locaties mijn router zien. maar daar is het probleem die kreeg ik daar niet
dus ik had hem paar berichten met hem uitgewisselt en het kwam er opneer dat ik mijn gateway in me browser moest typen en dan enter, en dan zou die er moeten komen te staan....
dus ik me gate way zoeken en typen ( via run--->cmd--->ipconfig)
maar toen ik op enter drukte moest ik een w8woord zeggen en gebruikers naam..
maar die wist ik niet.
dus de map gepakt en doorzocht naar een w8woord
maar niks hielp.
dus ik naar kpn bellen maar die snapte het niet zo goed en waren ook niet gediend van spellentjes dus die konden/wilden me niet verder helpen.
ze d8en dat als ze het hadden ge reset dat de gebruikers naam dan Administrator zou zijn zonder w8woord,,,,
maar dat was het ook niet.
dus mijn vraag is. waar kan ik dat w8woord vinden en gebruikers naam. of hoe kan ik op een andere manier me nat type wel open zetten???/
plz help ik ben al 4 maanden aan het zoeken naar een oplossing en niemand weet het

hhoop dat jullie hier iets mee kunnen en als je een vraag hebt... vraag gerust

gr pj