Nat type openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

forza8

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Hallo,

Ik heb een modem van kpn de tg789vn wat zoals jullie weten een router met veel problemen is.. Dus ik heb nu een nieuwe router gekocht de Sitecom wlr-400 als ik mij niet vergis... Ik heb deze router rechtstreeks op de router van kpn aangesloten.. Maar nu is het probleem dat ik mijn nat type maar niet open kan krijgen ik heb al geprobeerd nat type aan te zetten en Upnp, firewall uitgeschakeld maar niks van alles werkt tot nu toe... Ik heb thuis het internet basis pakket van KPN... Want het lukt gewoon niet met de tg789vn router dat levert mij veel te veel problemen op telkens..

Iemand die mij zou kunnen helpen?

Alvast bedankt, Gr Nick :)

Laatst bewerkt:
Heb er opzich weinig verstand van dus wat daar op die site staat zegt me eigenlijk vrij weinig :P

Maar ik zou altijd een poging kunnen wagen, hopelijk kan iemand het mij wat makkelijker maken maar bedankt voor je snelle antwoord! :)

Helaas is dit niet gelukt , ik heb mijn sitecom router aan de tg789vn hangen.. .Connectie doet het eigenlijk prima van de sitecom alleen het lukt me gewoon niet om mijn nat type open te krijgen... nog andere ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan