Nat type Strict...

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickcob111

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
141
Hallo,

Ik heb een Thomson TG789vn van Kpn

En in heb in me andere huis *ouders gescheiden. nog een thomson maar dan TG787v ook van kpn.

Eerst deed bij allebij xbox live het niet. dan staat er nat type strict.
Toen heb ik UPnP aan gezet. daarna was nat type open. en kon ik direct games vinden.

Na een tijdje (1,5 maanden) viel bij de TG787v de open nat type weer terug naar strict. Ik dacht, dat ligt aan de oude modem. dus ik ging de poorten die nodig zijn portforwarden, om op xbox live te kunnen.

Dit werkt dus niet. Nu ben ik weer een week bij het huis met de TG789vn en opeens krijg ik hier ook weer nat type strict en portforwarden en dan toevoegen aan de xbox werkt niet...

Wat moet ik nu doen? kan ik nooit meer op xbox live:shocked:
 
Bij port forwarden moet je de apparaten op vast ip adres zetten.
Als ieder netwerk apparaat iedere keer van ip adres veranderd,weet de router ook niet waar hij zijn pakketjes af moet leveren.
 
Bij port forwarden moet je de apparaten op vast ip adres zetten.
Als ieder netwerk apparaat iedere keer van ip adres veranderd,weet de router ook niet waar hij zijn pakketjes af moet leveren.

Maar ik heb in de router zelf bij configureren al gezegd zelfde ip, of moet ik dit ook bij de xbox doen? en hoe?:thumb:
 
Ik heb zelf geen xbox,maar daar moet je ook een vast ip adres instellen.
 
Ik heb zelf geen xbox,maar daar moet je ook een vast ip adres instellen.

Oh ok. Inmiddels heb ik het probleem opgelost door te resetten naar fabrieksinstellingen (modem)

nu is nat type open (met uPnP aan)

als het weer na een maand voorkomt ga ik denk ik maar gewoon weer fabrieksinstellings resetten:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan