NAV 2003 verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb norton anti virus 2003 in mei gekocht en nu krijg ik foutmeldingen dat mijn abonnement verlopen zou zijn en dat ik dat zou moeten verlengen. Maar dat moet je toch een jaar kunnen doen? En als ik Norton verwijder en het weer opnieuw instelleer, blijft die datum mei 2004 staan en dus krijg ik dezelfde foutmelding...
Hoe kan ik Norton zo verwijderen dat er helemaal geen spoortje Norton meer achterblijft op de computer?

nog niet helemaal..
hij houdt nu nog steeds bijv de abonnementsdatum vast.. en ook automatisch updaten doet ie niet.. ik moet steeds op live update drukken om de virusdefinities bij te werken..
weet iemand een nog krachtiger middel om NAV 2003 te verwijderen?
en waar die abonnementsdatum neergeplant wordt door symantec?

Zoals xp_pc het zegt moet het lukken. Weet je zeker dat een virus of spyware niet de oorzaak van je probleem is? Heb je al op alles gescand?

heb eerst gedeinstalleerd, computer opnieuw opgestart, daarna het tooltje gedraaid, daarna opnieuw opgestart...
toen weer opnieuw geinstalleerd en toch bleef dezelfde datum in mei staan...
vreemd toch..
is het niet ergens in het register gebakken?

Jawel, maar Rnav haalt juist die gegevens uit je register. Heel vreemd. Heb je ook al gedaan wat ik hierboven heb geschreven? (spyware)

PS de datum van je systeem staat wel goed? (rechtsonder in de taakbalk)

datum systeem is goed..
heb geen virus (met nav gescand en online gescand)..
spyware kan toch niet zo'n datum vasthouden?
met welk proggie kan ik het beste spyware controleren?

ik draaide wel altijd regelmatig spyboth.. ben het nu ook aan het doen..
denk je dat er een kansje is dat als ik alles verwijder met spybot, daarna deinstalleer en daarna het tooltje.. dat dan wel die datum weg is en een hele superschone installatie zal kunnen?

Ik hoop het voor je. Anders is mijn oplossingendoosje leeg.:confused: Niet geschoten is altijd mis he.

O ja, Als laatste kun je nog een hijackthis log plaatsen en hopen dat 1 van de hijackthis experts langsloopt. http://www.tomcoyote.org/hjt/ Die mensen kijken dan dieper in je pc en zien misschien wat fouten.

ik ga het proberen.. maar vrees de uitkomst al..

Rnav verwijdert niet het bestandje waar de datum wordt vastgehouden. Bij Symantec zijn ze niet zo dom. Als Rnav dat namelijk wel zo doen zou niemand van wie het jaar is verstreken een abonnement nemen. Volgens mij is het op helpmij.nl niet toegestaan te melden wat je zou kunnen doen om het wel weg te krijgen.

t is gelukt.. thanks allemaal voor het meedenken! en adviseren..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan