Nav 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lateco

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
324
Vraagje over Norton antivirus 2003 !

Dit prog. werkte altijd goed met name als ik het WWW op ging dan werden m'n virus defenities altijd vanzelf bijgewerkt wanneer dit nodig was.

Nu ben ik van een analoge lijn naar ISDN gegaan en maak dus verbinding met een andere modem en kom er ineens achter dat m'n virus defenities niet meer automatisch bij gewerkt worden.
Handmatig werkt wel.

Waarom gebeurd dit niet meer automatisch ??????????
 
Dit kun je in de opties van nav veranderen onder liveupdate.
 
hallo Saldos,

Het bericht voor dat van jouw is niet serieus te nemen om ( met een beetje verstand ) dat het duid op iets wat voor de hand ligt.

Ik ben met jouw advies bezig geweest maar heb er nu het volgende probleem bij LIVEUPDATE is opeens in het Engels terwijl ik een NED. talige versie van Norton heb.
Voor de rest is er niets veranderd HIJ DOET HET NIET MEER.
Ik geloof dat ik maar eens totaal ga deinstalleeren en daarna met een nieuwe installatie maar eens kijken wat hij dan doet.

Of iemand anders moet nog iets weten.
Ik werk overigens wel met XP-Prof.
 
Geplaatst door Lateco
hallo Saldos,

Het bericht voor dat van jouw is niet serieus te nemen om ( met een beetje verstand ) dat het duid op iets wat voor de hand ligt.

Ik heb deze zin niet helemaal begrepen Lateco.

Ik heb in iedere geval begrepen dat het niet heeft gewerkt.
Lees dit maar even dan zal je probleem vast oplossen:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...penDocument&ExpandSection=5,4,3,2,1#_Section5

Mocht dat ook niet helpen verwijder dan NAV en gebruik de RNAV daarna vanaf hier:
http://service1.symantec.com/SUPPOR...33497f6e8a319ece88256ace0076cc02?OpenDocument
En installeer NAV daarna opnieuw.
 
Tis nog vroeg.:D
 
Laatst bewerkt:
Hallo jongens ik doelde op biertjuh72. Beetje domme opmerking als of ik voor de 1e keer achter een PC zit.
Als de reactie trouwens goed gelezen word dan is hij NIET voor meerdere uitleg vatbaar!

Maar daar was ik hierniet voor.
LiveUpdate heeft vanavond wel gewerkt, dus gedaan wat Saldos zei, maar met een NED versie van Norton heb ik nu ineens een ENG versie van Live Update.
Dit is toch niet de bedoelling?
Als ik alles verwijder en opnieuw installeer komt het dan ook goed?
Ik heb namelijk m'n ISDN aangepast op een volledig werkende Pc.
 
Ok Lateco,

Mooi dat het weer werkt.
Om het nu terug te veranderen naar Nederlands moet je dit doen (dit is alleen in Norton versie 2003):

Doe de CD vanb NAV erin en ga naar bladeren in CD-support-Lupdate-en daar heb je een bestand dat LUSETUP.EXE of LUSETUP heet.
Dubbelklik het bestand en run het. Restart de pc en je probleem is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan