nav 2004 foutmelding mail-scan

• Onderwerp starter Onderwerp starter blast
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

blast

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Na het verlopen van norton antivirus 2003 hebben we 2004 aangeschaft en sindsdien gaat de binnenkomende mail niet meer helemaal goed.

tijdens het binnenkomen van de mail krijg ik een foutmelding van "opscan" (2x) dan stopt outlook ermee.
outlook afgesloten en opnieuw starten krijg ik de melding van outlook hiddenwindow bla bla bla....
dan de comm opnieuw opstarten, outlook starten en ik heb 1 heel mailtje binnen.
beetje vermoeiend.

De foutmelding heb ik op
.

systeem: AMD 1000 mhz 768 mb
Win ME met alle updates

mmm die bijlage wil geloof ik nog niet echt lukken, het is iets van : opscan heeft fout veroorzaakt in dec2cab.dll
opscan wordt gesloten

Laatst bewerkt:
bijlage is blijkbaar niet gelukt... NAV opnieuw installeren, owtewel email scanning uitschakelen wat eigenlijk wel zeer riscant is maarja beter dat dan geen mails ontvangen... Hé

owtewel email scanning uitschakelen wat eigenlijk wel zeer riscant is maarja beter dat dan geen mails ontvangen... Hé

Slecht advies.

Hoe heb je 2004 geïnstalleerd? Eerst 2003 verwijderd?
Probeer eens een frisse installatie, dus alles eraf en dan even opnieuw installeren. Probeer ook nog even de foutmelding hier neer te zetten.

Slecht advies.

beter dan dat u er geen kunt ontvangen he, stel voor dat u een belangrijke mail moet ontvangen en u krijgt ze niet door, dan is deze wel een goede tijdelijke optie!!
of McAffee heeft dit probleem niet

maar idd 2003 moet eerst gedesinstalleerd worden maar nav 2004 install doet dit normaal voor je hij stelt het in ieder geval toch voor!!

geef die error anders in de website van symantec in en zie wat je opkomt. en anders neem je maa mcaffee....

omdat norton veel prob geeft met mails => ook al is de eerde versie goed verwijderd daardoor dat advies!!!

bij ons doen we alleen mcaffee... omwille van dat probleem

Geplaatst door seedorf
omdat norton veel prob geeft met mails => ook al is de eerde versie goed verwijderd daardoor dat advies!!!

Maar advies wordt niet gevraagd, er wordt om een oplossing gevraagd, en zeker overstappen op McAfee nadat je eerst Norton 2004 hebt gekocht, lijkt me overbodig.
Maar goed, de oplossing staat er intussen, nu maar hopen dat hij werkt.

Ik ga het nog een keer overnieuw proberen bedankt voor de tips.

Voor de zekerheid kan je na het verwijderen van Nav nog even start > zoeken > bestanden of mappen zoeken naar symantec daarna naar norton, en alles verwijderen, en dit ook nog even doen in start uitvoeren type regedit en ook alles verwijderen van symantec, nav en norton, zoeken in regedit doe je door te klikken op bewerken > zoeken en daarna op F3 blijven drukken en natuurlijk iedere keer alles verwijderen (als je dit doet na het verlopen van je abonnement kan je er weer een jaartje tegenaan)

Geplaatst door seedorf

Kom ik bij de garage met m'n Mazda krijg ik het advies om maar een Toyota te kopen :rolleyes:

Geplaatst door Jozo
Voor de zekerheid kan je na het verwijderen van Nav nog even start > zoeken > bestanden of mappen zoeken naar symantec daarna naar norton, en alles verwijderen, en dit ook nog even doen in start uitvoeren type regedit en ook alles verwijderen van symantec, nav en norton, zoeken in regedit doe je door te klikken op bewerken > zoeken en daarna op F3 blijven drukken en natuurlijk iedere keer alles verwijderen (als je dit doet na het verlopen van je abonnement kan je er weer een jaartje tegenaan)

Niet nodig, dit alles doet RNAV al, zoals jezelf al aangaf in een eerder bericht. Zelf gaan zitten rommelen in het register is erg onverstandig.

Geplaatst door Caspar107

Niet nodig, dit alles doet RNAV al, zoals jezelf al aangaf in een eerder bericht. Zelf gaan zitten rommelen in het register is erg onverstandig.

Na het gebruik van RNAV blijven er nog ongeveer 800 register sleutels staan, die je zonder gevaar kan verwijderen, en ook via start > zoeken > alle bestanden komt er nog heel wat te voorschijn wat je ook zondermeer weg kan gooien.

Daarom ben ik zelf even gestopt met norton, vind hem iets te dominant in m'n computer, een virus is nog makkelijker te verwijderen dan NAV

Geplaatst door Jozo

Daarom ben ik zelf even gestopt met norton, vind hem iets te dominant in m'n computer, een virus is nog makkelijker te verwijderen dan NAV

Heb dezer dagen Norton Antievirus 2004 geinstalleerd bij iemand die eerst Norton 2003 erop had staan. Kan hier maar een ding over zeggen: Wat een ellende zeg!!

weer windows

Even geprobeerd met een lege hd, alles opnieuw geinstalleerd en geen problemen gehad.

dus toch weer de billware

bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan