nav 2004 kan niet scannen op infecties hoe dit op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corragio

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Beste mensen,

heb een probleempje met Nav 2004,
helemaal geinstalleerd op mijn windows 98 machine, alleen bij de volledige systeem scan (onderdeel van het installeren) stuit ik op deze melding " zie bijlage"
wat kan ik hier aan doen?

alvast bedankt!

grtz,

met bijlage bedoelde ik dus "dit plaatje"

grtz,

Bijlagen

• foutmeldingnav2004.jpg
    foutmeldingnav2004.jpg
    60,6 KB · Weergaven: 68
Hallo corragio,

Ik kan zo de tekst niet lezen van het plaatje. Maar volgens mij zijn niet alle onderdelen beschikbaar als je windows 98 gebruikt. Lees de beschrijving op de verpakking eens goed.

Groet, Floyd

Hoi Corragio.

Voldoet Norton AntieVirus 2004 ook aan je systeemeisen?

Minimale eisen voor Windows 98.

*133MHz of hoger.
*32 MB RAM.
*125 MB beschikbare schijfruimte.
*Vereist I.E minimaal versie 5.01/SP2.
*Aanbevolen I.E 5.5

Laatst bewerkt:
als het goed is kan je met de knop rechtsonderin het plaatje groter maken en de tekst wel lezen,

maar het gaat dus om de functie van het compleet scannen van de mappen en zo op de pc, het lijkt me dat deze het bij alle winsystemen zou moeten doen

Hey l.slaats.

ik gebruik IE6 en heb een pentium II met 64 MB ram en meer dan genoeg schijfruimte 3,09 GB

lijkt me genoeg, toch?

grtz,

Ik heb de doos met NAV 2004 in handen gehad in de winkel. Ik zag dat op de verpakking bij een onderdeel dat genoemd werd tussen haakjes stond 'niet beschikbaar voor windows 98'. Ik weet helaas niet meer welk onderdeel, maar was voor mij wel reden deze versie niet te kopen.

Groet, Floyd

floyd dat is een nieuwe optie nl. het scannen van gecomprimeerde bestanden voor dat je ze opent en het risico loopt op infectie ( ja, rechtstreeks van de doos)

en l.slaats. hoe kom ik daar op een makkelijke manier achter?

grtz,

Hier kun je ze waarschijnlijk vinden:

*Start>Deze Computer>Onder Eigenschapen.
*Aida32 ( als deze geinstalleerd is).
*Systeeminfo.

ik heb net in een andere thread iets gevonden over die mhz, daar stond in een prog genaamd biosagent.
volgens dit programma heb ik 350 mhz

grtz,

p.s. bedankt trouwens voor de snelle reacties l.slaats. en Floyd

dus als ik het goed begrijp heb je deze foutmelding gekregen tijdens een full scan?

Yes klopt,
nav ging na het installeren de hele pc nakijken op virussen e.d.

Neem aan dat je al gebruik hebt gemaakt van de Knowledge Base die Symantec aangaf?

nou ik kwam daar niet goed uit,
en heb daarna op symantec.nl nog gezocht maar niet kunnen vinden.
ben nu trouwens opnieuw de systeemscan aan het doen, hopende op een eenmalige fout, of ik kan nog eens naar die knowledge base kijken.

misschien kom ik er nu uit, wie weet?

grtz,

Ja ik hoop ook dat je er uit komt aangezien NAV 2004 nogal nieuw is. Neem contact op met Symantec als je er niet uitkomt en geef dit door. Ben benieuwd hoe dit afloopt en hopend nog op een post van jou :D
Succes.

ik heb symantec nagekeken, en het is een probleem waar ze niks aan kunnen doen, ze zijn bezig met het zoeken naar een oplossing.

ik ben erg teleurgesteld in norton wat dat betreft, hoe kan je een produkt afleveren als het niet goed is?

ik ga dus van de week even bellen met klantenservice, over de niet goed geld terug garantie

maar in ieder geval bedankt voor de hulp en de snelle reacties !! !!

grtz,

Geplaats door Saldos.
Je moet het Symantec ook niet vragen. Die weten toch niets
:8-0:

Ik had ook al gehoopt op een reactie van Jou! Deze link zal het probleem oplossen van Corragio.

Komt het antwoord toch nog van Symantec...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan