NAV 2004 met foutcode 3019.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Ik werk met NAV 2004 NL

Ik krijg met de wekelijkse systeemtest de foutcode 3019.1 en dat het systeem niet verder wordt gescand.

Merkwaardig hierbij is dat ik twee PC's heb. Op die met WXPpro krijg ik de foutmelding niet (de scan loopt gewoon door) en op mijn notebook met WXPhome loopt hij vast.

Moet ik wachten op een nieuwe Live-update of is er iets anders dat ik kan/moet doen. (ik heb NAV al een keer opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet geholpen).

na twee updates kan ik nog steeds geen systeemscan maken

Ik heb inmiddels twee updates gedownload, maar ik blijf de foutcode 3019.1 krijgen. Sysyteemscan is hierdoor niet mogelijk.

Ook opnieuw (de)instaleren helpt niet.

Wat kan ik nu nog doen????

nicoingrid,
Heb je de TEMP map geleeegd en alle *.tmp bestanden verwijderd zoals ook in het artikel van symantec is beschreven?

Zo ja, en je hebt nog steeds dezelfde probleem, dan moet je even naar start-uitvoeren-ok-msconfig-opstarten gaan en daar alles uitvinken, behalve je virus scanner en je firewall-toepassen-sluiten en pc opnieuw opstarten.

Kijk dan of het wel goed gaat met het scannen.

Al sje dan nog steeds dezelfde probleem hebt, dan moet je zoals Gezina ook al voorstelde NAV verwijderen en opnieuw installeren.

Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde probleem, ik denk dat je in de map Documents and Settings het probleem moet zoeken.
scan die is handmatig en zo naar het probleem.
Bij mij stonden er 2 bestanden in met de extentie .023
en nog een met een getal, beiden bestanden waren 13kb groot, wat het was/is weet ik niet maar toen ik het verwijderde was het probleem over, ik grbruik 2x windows XP, je krijgt het er niet zo vanaf (windows gebruikt de bestanden, alleen weet ik niet waarvoor)

Groetjes Peter

Geplaatst door DSL-Holland
Bij mij stonden er 2 bestanden in met de extentie .023 en nog een met een getal, beiden bestanden waren 13kb groot, wat het was/is weet ik niet maar toen ik het verwijderde was het probleem over, ik grbruik 2x windows XP, je krijgt het er niet zo vanaf (windows gebruikt de bestanden, alleen weet ik niet waarvoor)
Groetjes Peter

De extensie .023 is ook een tijdelijke backup bestand.
Alle bstanden van .000 tot .999 zijn tijdelijke backup bestanden over het algemeen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan