Nav 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal ik heb een probleempje met het registreren van de nieuwe NAV 2004, de installatie verliep prima, maar ik moet binnen 3 dagen geregistreed worden ander stop hij ermee, maar ik kan geen contact krijgen met de Symantec Server, weet iemand wat te doen??

NAV 2004 registratie ??? heb hem er vorige wek opgezet maar niets gemerkt van registratie oid.
dacht dat alleen de engelse versie aan registratie vast zat.

oeps :o sorry ging er eigenlijk standaard van uit dat je de NL versie zou hebben.

Een vriendelijk, zacht schopje richting Virus--->antivirus software :D

Ik heb dat allemaal gelezen saldos maar het probleem is bij de melding Activation, daar gaat het dus fout ik krijg geen verbinding met de symantec server, al 3 dagen niet, dus het product kan simpelweg niet geactiveerd worden, misschien dat ik de proxy settings veranderd? dat hoor ook bij één van de opties maar ik weet niet wat ik daar moet invullen??

De proxy instellingen heb je van je internet provider gekregen als het goed is toen je lid werd van die provider. Daar staat ook je gebruikersnaam, wachtwoord, pop3, smpt en proxy op. De poort is in iedere geval 8080.

Indien je die formulier niet kunt vinden waar je proxy op staat, dan moet je even je internet provider even bellen en die kunnen je het geven.
Of ga naar internet explorer-extra-internet opties-verbindingen-lan instellingen en daar staat je proxy ook indien je die uberhaubt gebruikt.

melaniem,
Er kunnen meedere redenen voor jou probleem zijn.

1. Firewall: die moet je dus even uitzetten.

2. Proxy: vul dan de juiste proxy in.

3. jou activation key is meer dan 5 keer gebruikt al. Na de vijfde keer weigerd hij namelijk.

Indien jou probleem door de derde optie komt, dan krijg je als het goed is een scherm met: ""contact via telephone"". Je kust dan nederland en vult dan je nummer in. Je krijgt dan gelijk een andere nummer toegestuurd van Symantec indien je activation key klopt.

Ik zal het proberen, maar de kans acht ik zeer klein aangezien ik NAV 2004 van het internet heb gehaald!!

Geplaatst door melaniem
Ik zal het proberen, maar de kans acht ik zeer klein aangezien ik NAV 2004 van het internet heb gehaald!!

illegaal?
In dat geval kun je het wel vergeten, want de activation key wordt dan al door iemand anders gebruikt en zal dus bij jou niet werken. Ik kan je hierbij niet helpen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door melaniem

sorry hoor maar ik ga en dan van uit dat hij niet legaal van internet afkomt??
Dan kan ik begrijpen dat hij niet wil registeren ik moet zeggen dat als hij niet legaal is ik het vreemd vindt dat je Uberhaupt probeerd hem te registeren bij symantec.
je kunt dan wel verwachten dat die registratie niet loopt en in uiterste geval als je bv een e-mail adres op gegeven hebt krijg je nog een waarschuwings mail oid ook ivm gebruiken illigaale versie van hun software.

melaniem,
Dat is nou juist het hele concept van die activation key: om illegale software uit de wereld te helpen.
Koop gewoon een legale software van de winkel.

het enige rare wat ik dan weer niet snap van symantec is dat de engelse versie wel een activatie key heeft maar de nederlandse versie is zo te installeren zonder enige activatie???

Geplaatst door tazman
het enige rare wat ik dan weer niet snap van symantec is dat de engelse versie wel een activatie key heeft maar de nederlandse versie is zo te installeren zonder enige activatie???

Klopt, dat komt omdat illegale software voornamelijk voorkomt met Engelse versies.
Dus hebben ze een pilot (een probeer programma) uitgevoerd op de Engelse versie alleen.
In de toekomst wordt deze ook gelanceerd bij alle andere talen.

hallo

indien je deze niet gekocht hebt kan je 'm idd niet activeren
<knip>
groetjs Steve

Laatst bewerkt door een moderator:
Steveson, de huisregels wel eens gelezen ?

Groeten Oossie

Oeps zal er rekening mee houden
groetjes Steve

//mod edit: Huisregels doorlezen lijkt me een goed plan, mensen op verkeerde ideeen brengen is niet de bedoeling.

Geplaatst door steveson
hallo

indien je deze niet gekocht hebt kan je 'm idd niet activeren <knip>
groetjs Steve

Dit klopt niet wat je zegt steveson, want de activation key zit niet eens op de achterkant van de doos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan